יאיר גילוני
יאיר גילוני

כיצד ניתן להסיר כתמים מהפנים?

ישראל היא מדינת שמש, את זה כולנו יודעים. עם השנים, עורנו חשוף יותר ויותר לשמש הקופחת, מה שגורם להופעת כתמים בעלי פיגמנטציה וצבעים חזקים על גבי העור. כתמים אלו הופכים להיות בולטים יותר ויותר אצל נשים מעל גיל 50, כאשר עיקר הכתמים מופיעים בפנים ובאזור הצוואר והמחשוף.

בעבר וגם היום, קיים טיפול בעזרת חנקן נוזלי, היוצר גבישי קרח על גבי השומה או הכתם, והורס אותם. לאחר טיפול זה ישנה תקופת החלמה ארוכה, והטיפול בעזרת החנקן הנוזלי עלול להשאיר שקעים וצלקות על העור.

מנגד, קיים מכשיר לטיפול חדשני, שאינו מלווה בתופעות לוואי או בצלקות, הנקרא PLEXR, והוא עובד על אנרגית פלזמה. אותה אנרגית פלזמה, משמשת לחיתוך חומרים קשים במיוחד, כמו פלדה, אך במכשיר שמיועד להסרת כתמים, עוצמתה מזערית כמובן. במהלך הטיפול, האנרגיה עצמה פועלת על חום ממוקד וללא זליגות לצדדים, כך שהסיכוי לסיבוכים הוא כמעט בלתי אפשרי.

הטיפול שנעשה בעזרת מכשיר ה-PLEXR (המזכיר צורה של עט), מאדה את הנקודות בעלות הצבע והפיגמנט. עוד קודם לכך, מרדימים ומאלחשים את האזור, ולאחר הטיפול, צומח עור חדש נקי ללא כתמים, ללא תופעות לוואי או בעיות כלשהן.

בכך, ה-PLEXR בטוח לשימוש, הוא אינו כואב או דורש זמן טיפול ארוך. ד"ר יאיר גילוני מציין, כי כבר לאחר הטיפול הראשון ניתן לראות הבדלים מוחשיים בצבע הנקודה, אך לעיתים נדרשים עוד 2-3 טיפולים כדי להסיר בשלמות את כתמי השמש. ראוי לציין, שלהבדיל מטיפולים אחרים, לאחר טיפול ה-PLEXR ניתן לחזור באופן מידיי לשגרת החיים – עבודה, משפחה וגם הנאה.

דילוג לתוכן