יאיר גילוני
יאיר גילוני

איך מתבצע מילוי קמטים ללא ניתוח

מילוי קמטים באמצעות מחט הקנולה זו השיטה הטובה כיום. הזרקת חומצה היאלורונית בעזרת מחט הקנולה  מסייעת להגיע לתוצאות מקסימליות ללא הצורך בניתוח או לגרום כאבים.

מילוי הקמטים מתבצע גם עם מזרקים רגילים וגם עם שימוש במזרק הקנולה. מדובר במחט ללא חוד המאפשרת לי להגיע ממקומות רחוקים אל המקום אליו אני רוצה להזריק מבלי לגרום כל נזק. ייחוד נוסף של הקנולה זו העובדה שהיא עוברת דרך הרקמות וחוסכת דימומים וכאבים. ברגע שאני ממלא את עצמות הלחי ואת השקע הקטן נוכל לבצע הרמה של הלחי, כאשר מספיק שנמלא את הלחי בחומר, הוא ירים אותה וכך נוכל לקבל אפקט של ניתוח.

צפו בחלק הראשון מתוך טיפול מילוי הקמטים של יאיר גילוני:


לאחר שחיטאנו את האזור אני מחדיר את הקנולה דרך הנקב וכך אני מגיע אל האזור שאני רוצה לטפל בו ללא הפעלת כוח מיותר. אני עובר בין האזורים ללא כל כאב הנגרם למטופלת. אני מחדיר את החומר לאט לאט וכך מונע שטפי דם. ישנה חשיבות רבה לחומר אותו מזריקים. לאחר מכן נעסה בעדינות את המקום, החומר סופח אליו מים ואנו מקבלים תוצאה יפה. עצם הלחי זה מקום יפה מאוד בפניה של האישה וברגע שנדגיש אותו נקבל תווי פנים מעוצבים יותר. חלק חשוב מהטיפול שלי הוא לעצב את הפנים ולא רק למלא שקעים.

צפו בחלק השני מתוך טיפול מילוי המקטים של יאיר גילוני:

כעת נראה כי השקע באזור המטופל התמלא וקיים הבדל בזווית הפה באזור המטופל לעומת האזור בו עדיין לא טיפלנו. בעזרת הגמישות של הקנולה הכול נעשה בעדינות. אופן הפיסול של הפנים דוחה צורך בניתוחים. ההזרקות האלה מאוד מינוריות ולא גורמות לנזקים. הרמנו את השקע שהיה וכעת הוא איננו. יתרון נוסף של הקנולה שאנו מבצעים את כל הטיפול דרך אותו הנקב. חשוב מאוד שנעסה את האזור לאחר מכן, מאחר ואנו רוצים שהחומר יתפזר ולא יישאר בנקודה אחת. את ההזרקות אני מבצע בדרך כלל בפעמיים  משאירים קצת חומר ולא מזריקים את כולו בפעם אחת.

דילוג לתוכן