יאיר גילוני
יאיר גילוני

מכשיר ה-Plexr לטיפול בקמטים – שאלות ותשובות

מכשיר ה-Plexr,שנמצא בשימוש במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני, מספק טיפול יעיל ובעיקר מהיר במגוון בעיות המופיעות על פני העור. לדוגמא: כתמי שמש, קמטים, צלקות לאחר אקנה וניתוחים, קלואידים קטנים, עודפי עור בעפעפיים ועוד. המכשיר המציע טכנולוגיה חדשנית, מגיע מאיטליה ונמצא בשימוש באירופה בשנים האחרונות. במהלך השנה וחצי האחרונה ניתן ליהנות ממגוון הטיפולים באמצעות המכשיר במרפאתנו. במרפאה ביצע ד"ר גילוני מאות טיפולים במכשיר זה עד כה, ובהצלחה מרובה.

ד"ר יאיר גילוני עונה על כל השאלות בנוגע לטיפול במכשיר ה-Plexr:

מה מיוחד במכשיר ה- Plexr?

מכשיר זה הוא מכשיר מהפכני ומאפשר לטפל במגוון בעיות על פני העור, באופן יעיל ובמהירות גדולה בהשוואה לדרכים המוכרות כיום בתחום האסתטיקה. למשל: הסרת כתמי שמש מכפות הידיים ומהפנים, טיפול בעודפי עור בעפעפיים העליונים, טיפול בקמטים שונים ועוד. חשוב לזכור כי המכשיר חוסך למטופלים זמן וכסף ומשיג תוצאות שנשמרות זמן רב בהשוואה לטיפולים אחרים המוצעים בשוק, במיוחד בהשוואה לפרוצדורות כירורגיות כמו הסרת עודפי עור בעפעפיים.

כיצד המכשיר עובד?

המכשיר עובד באמצעות אנרגיית פלזמה. אנרגיה זו נובעת מ'יוניזציה' של גזי האוויר (O2 ו -CO2). על מנת לא להכביד על הקורא בנושא אנרגיית פלזמה, נמחיש מהי באמצעות שתי דוגמאות. דוגמא אחת היא הברק שאנו רואים בחורף. דוגמא אחרת היא מעין חשמל סטטי שאנו לעתים חשים בידנו בבואנו לגעת במכוניתנו בעונת החורף. ובהקשר שלנו: באמצעות אנרגיה זו, נגרם אידוי של שכבת העור הראשונה (אפידרמיס) ובאופן זה, העור העודף מתכווץ ונוצר אפקט המתיחה הרצוי.

מהם אזורי הטיפול?

האזורים הם מגוונים מאוד. הנה כמה דוגמאות קלאסיות לאזורים נפוצים: הסרת כתמי שמש מכפות הידיים ומהפנים, טיפול בעודפי עור בעפעפיים העליונים (במקום ניתוח), טיפול בקמטים בשפה העליונה והתחתונה, מסביב לשפתיים, קמטוטים עדינים מתחת לעיניים, טיפול בצלקות לאחר אקנה או בצלקות לאחר ניתוח, הסרת שומות קטנות מהפנים ומהצוואר ועוד.

למשך כמה זמן הטיפול יעיל?

תוצאות הטיפול נשמרות למספר שנים, אך הדבר, מטבע הדברים, משתנה מאדם לאדם בהתאם לפרמטרים שונים: הרגלי חיים, חשיפה לשמש, המקצוע שבו האדם עובד וכו'.

האם הטיפול מתאים לכל אחד?

ככלל, מכשיר ה-Plexr מתאים לכל גיל ולכל גווני העור.

האם יש תופעות לוואי לטיפול?

הטיפול באמצעות מכשיר ה-Plexr הוא בטוח ביותר. ישנן תופעות שנראה אותן מיד לאחר הטיפול, אך אלה תופעות מוכרות וזמניות בלבד, כחלק מההחלמה לאחר הטיפול. במאות טיפולים שבוצעו על ידי ד"ר גילוני, לא נצפו כל תופעות לוואי.

דילוג לתוכן