יאיר גילוני
יאיר גילוני

מילוי קמטים על ידי חומר ה-Perfectha

חומר ה-Perfectha מהווה פתרון מצוין למילוי קמטים באזור הפנים. ניתן להשתמש בו בקלות וביעילות, באמצעות מחט הקנולה המקלה על הטיפול, וכמובן לקבל תוצאות נאות לעין.

החומר יעיל במיוחד לקמטי המריונטה באזור הסנטר והפה, הנפוצים בקרב נשים בגיל 45 ומעלה. מדובר בחומר סמיך הנשאר זמן רב בפנים. יתרונותיו של חומר ה-Perfectha רבים, ובין היתר הוא קל מאוד לטיפול ומאפשר גמישות בטיפול לעומת חומרים אחרים למילוי קמטים. מכיוון שהחומר פלסטי מאוד, ניתן לבצע שינויים לאחר ההזרקה באמצעות מסאז' על פני העור.

הזרקת חומר ה-Perfectha למילוי קמטים
הזרקת חומר ה-Perfectha למילוי קמטים

הזרקת המילוי כאמור, נעשית באמצעות מחט קנולה בעלת קצה עגול ולא מחודד, מה שמונע היווצרות של שטפי דם בשטח הפנים. על ידי דקירה אחת בלבד, ניתן לטפל בכמה אזורים בפנים על ידי הזזת המחט בלבד. במהלך התזוזה ישנו מעבר בין הרקמות, אבל לא נגרמים חתכים או פציעות והדבר מהווה יתרון גדול. בסרט ניתן לראות כיצד החומר מוזרק באזור שמתחת לאף, ומיד אחר כך, דרך אותו נקב קטנטן בעור, מבוצעת הזרקה באזור הפה. מילוי קמטים באמצעות מחט הקנולה מעניק נוחות גדולה הן למטופל והן לרופא המטפל הנהנה משליטה בטיפול.

לאחר סיום ההזרקה מבוצע מסאז' במקום ההזרקה, שמטרתו לעצב את האזור. כך ניתן לנצל את התכונות של החומר להשגת תוצאה משביעת רצון. יש לציין כי חומר ה-Perfectha מחזיק מעמד למשך שנה ויותר. יתרון נוסף ומרכזי הוא המחיר: החומר מגיע ב-3cc, ומחיר שלושת המזרקים הוא 4,500 ש"ח במקום 6,000 ש"ח.

צפו בד"ר יאיר גילוני מבצע מילוי קמטים באמצעות חומר ה-Perfectha:

דילוג לתוכן