יאיר גילוני
יאיר גילוני

מיצוק צוואר בעזרת מכשיר האנדי-מד

לרבים חשובה השמירה על עור הצוואר והפנים. כאשר הגיל והשנים נותנים את אותותיהם, מומלץ לבצע מיצוק צוואר ומיצוק פנים, להחזרת האלסטיות והמרקם הצעיר לעור, ולשם כך, יש לטפל בעור באמצעות חום.

בוידאו שלפניכם, ניתן לראות כיצד עובד טיפול עם מכשיר האנדי-מד, בעזרתה של הטכנולוגיה המתקדמת בעולם בתחומה – טכנולוגית ה-RF (גלי רדיו). טיפול זה אושר לאחרונה על ידי ה-FDA (משרד הבריאות האמריקאי), והוא הראשון העובד בשיטת גלי הרדיו.

כיצד זה עובד?

משמעותו של הליך הזדקנות העור, היא ירידה בכמות ייצור הקולגן על ידי העור, מה שפוגע באלסטיות שלו, שכן הרקמה התת עורית הופכת לדלילה, מה שגורם לעור להיות רפוי ולצנוח.

זרמי אנרגיית החום המועברים באמצעות מכשיר האנדי מד, החודרים לעור, מביאים לזירוז ייצור הקולגן בעור באופן מוגבר.

באופן זה, מתקבלות תוצאות יפות של מיצוק והידוק עור הצוואר והפנים, אותן ניתן לראות באופן אופטימאלי, לאחר סדרה של שישה טיפולים.

מיצוק צוואר מוצלח בעזרת מכשיר האנדי מד

מכשיר האנדי מד, ייחודי וחדשני בתחומו לעומת טכנולוגיות קודמות ודומות, בשל פעולתו רבת הקטבים. ריבוי הקטבים מביא לפעולת קרניים יעילה, כך שאנרגיית החום, חודרת לשכבות העמוקות של העור, באופן ממוקד ומדויק, וסיבי הקולגן באזורים הלוקים בחסר, נמתחים לצורך היווצרותם מחדש. חדשנות זו, יעילה במיוחד לאזורים בגוף כמו אזור הצוואר העדין.

כך למעשה, כתוצאה מטיפול בצוואר באמצעות מכשיר האנדי מד, עור הצוואר הופך למוצק יותר, מהודק ומתוח, הקמטוטים נעלמים, העור גמיש וחיוני והצוואר חוזר למראהו הצעיר.  בניגוד לטיפולים אחרים, מורגשת חמימות קלה, אך אין כוויות והטיפול איננו כרוך בכאב.

בזכות היותו של הטיפול במכשיר האנדי מד חדשני, יעיל, וממוקד, הוא מחזיק מעמד שנים ודוחה ניתוח באזור הצוואר.

דילוג לתוכן