יאיר גילוני
יאיר גילוני

צפו בטיפול – איך ניתן להסיר קסנטלזמות באזור העיניים?

גם אתם סובלים מאותם כתמים או גושים לא אסתטיים שנמצאים באזור העיניים והעפעפיים? כדאי לדעת שבשפה המקצועית, קוראים לאותם כתמים קסנטלזמות, ועד לפני כמה שנים בכלל לא ידעו איך להסיר אותן – בלי ניתוח מורכב. 

הפתרון, כמו בהרבה טיפולים אחרים, הוא מכשיר הפלקסר הידוע. על מכשיר ה-Plexr דיברנו רבות פה באתר, ואף ישנם סרטונים רבים שבהם ד"ר יאיר גילוני מסביר על היתרונות של המכשיר המיוחד. נזכיר שוב שמדובר במכשיר אלחוטי, קל משקל שעובד על אנרגיית הפלזמה. המכשיר אינו נוגע בעור, אלא רק מתקרב אליו בעזרת מחט מיוחדת. בטיפולים השונים וגם בטיפול להסרת קסנטלזמות, המחט אינה נוגעת בעור, אלא מאדה בעזרת האנרגייה את הקסנטלזמות.

הפעם ד"ר יאיר גילוני מסביר בסרטון, כיצד ניתן להעלים את הקסנטלזמות שנוצרו בעקבות כולסטרול, אך מחדד כי הן נוצרות לעיתים בלי קשר למצב הכולסטרול בדם. מלבד זאת, אנשים שלא סובלים מכולסטרול גבוה יכולים לסבול מקסנטלזמות, כאשר הוא מצטבר באזור העיניים. "הגודל הממוצע של הכתמים בעיניים יכולים לנוע בין מילימטר אחד עד לכמה ס"מ, תלוי במצב הכולסטרול. חשוב להבהיר כי לא מדובר בבעיה רפואית בריאותית, ומסירים את אותן קסנטלזמות בעקבות רצון לאסתטיקה ונראות טובה", הוא אומר.

צפו בסרטון להסרת קסנטלזמות:

דילוג לתוכן