יאיר גילוני
יאיר גילוני

לא רק נשים אחרי גיל 50: מי עובר מתיחת פנים בחוטים?

מתיחת פנים היא לא הליך פשוט, כפי שכולנו יודעים. מדובר בפרוצדורה כירורגית ופולשנית שדורשת הכנה, זמן התאוששות וכמובן עלולה להיות כרוכה בתופעות לוואי. אך כיום יש לא מעט אופציות אחרות, לא פולשניות, שההתאוששות מהן מהירה וכמעט ללא כאבים. אחת מהן היא מתיחת פנים ללא ניתוח, באמצעות חוטי Aptos.

במרכז הרפואי לבריאות העור מבוצע שימוש בחוטי Aptos, כל חוט הוא בעל שני מחטים בצדדים. השימוש בחוטים יוצר משיכה של האזור בו מבוצעת המתיחה והרמה שלו. החוטים מספקים מענה טוב ומהיר למגוון רחב של אזורים, כמו למשל אזור הצוואר שהוא אזור עדין במיוחד. יש לציין, כי אין צורך בשימוש במספר רב של חוטים. חוט או שניים בכל צד, יביאו לתוצאה יפה ואפקטיבית, שתחזיק למשך כשנה וחצי.

מתיחת פנים עם חוטים – לצרכים שונים ולקהל יעד מגוון

ד”ר יאיר גילוני, מנהל המרכז הרפואי לבריאות העור, הופתע מאוד מההיענות המגוונת לשיטת הטיפול החדשה של מתיחת הפנים ללא ניתוח באמצעות חוטים. ד"ר גילוני מציין כי בתחילת הדרך ציפה והאמין כי נשים בגילאים 50-60, הסובלות מנפילת פנים, יהיו המטופלות העיקריות בטיפול זה. עם זאת, לאורך הדרך ועם הזמן, הוא נוכח לגלות שהטיפול מבוקש גם אצל אוכלוסייה אחרת, לעתים צעירה יותר ומגוונת יותר:

  • נשים צעירות יותר (סביב 40) – מדובר בנשים שלא זקוקות במילוי קמטים או בהזרקה למילוי נפח, אלא בתיקון נקודתי בפנים. במקרים מסוימים, חוט בכל צד מחזיר את הפנים למצב של כ-10 שנים לאחור. התוצאה מחזיקה לכשנה וחצי, מה שהופך את ההוצאה על הטיפול (גם אם הוא מחזורי) לזולה בהרבה מטיול קצר בחו"ל. החוט נותן מראה טבעי יותר בהשוואה לטיפולים אחרים ומשיב את הרקמות למקום הטבעי שלהן, ללא מילוי של הפנים, שאינו נחוץ בגיל צעיר.
  • נשים הסובלות מקמטים בצוואר – המאפיין שלהן הוא שהן נוהגות להתעטף בצעיף, אפילו כשלא קר, כדי להסוות את סימני הגיל עליו. חלקן מגלות נכונות לבצע טיפולי פנים למיניהן, אך מגלות כי למרות הטיפולים – מראה הצוואר נותר מבוגר יותר. גם את התופעה הזו ניתן לפתור בקלות וכמעט ללא כאב והליכים פולשניים – באמצעות חוטים.
  • אנשים אשר נפגעו בעצב הפנים – גם אנשים שסובלים מעיוות של הפנים בעקבות שיתוק (מצב קבוע) – מבצעים מתיחת פנים בחוטים באמצעות חוט בצד אחד, ומחזירים את הפנים לסימטריה מלאה.

לסיכום, מתיחת פנים באמצעות חוטים היא הליך פשוט יחסית, מתקדם, שאינו דורש הכנה והתאוששות ארוכים, ודאי בהשוואה לניתוח – מה שהופך אותו לכה אטרקטיבי לנשים בכל הגילאים.

מדובר בפרוצדורה עדינה ומעודנת, אין תהליך כירורגי מסובך, המראה הנו טבעי הרבה יותר ממתיחת צוואר/פנים מסורתיים ופולשניים. את הטיפול ניתן לבצע בכל גיל, כמובן לאחר התייעצות עם הרופא המטפל.

 

דילוג לתוכן