יאיר גילוני
יאיר גילוני

טיפול ClearSteps נגד פטרת ציפורניים

מהו טיפול ה-ClearSteps לפטרת בציפורניים?

ה- ClearSteps הוא חלק משיטה מהפכנית לטיפול בפטרת הציפורניים בדרך ידידותית, מהירה ואפקטיבית באמצעות לייזר Nd:YAG. קרן הלייזר מפזרת חום בצורה שווה אל תוך הציפורן והעור, ומחלישה ביעילות את הפטריה אשר הדביקה את המטופל – עד אשר זו מתה לחלוטין.

פטרת בציפורניים
לפני ואחרי הטיפול - יעילות מוכחת

כיצד השיטה עובדת?

לאחר שקרן הלייזר מחממת את מצע הפטרת והורגת את הטפיל, המערכת החיסונית של הגוף נכנסת לפעולה ומסייעת בשיקום האזור והצמחת ציפורן בריאה. בהשוואה לשיטות קודמות, שיטה זו מדוייקת ואיננה מצריכה שימוש במשחות או כדורים למיניהם, על יעילותם המוטלת בספק ותופעות הלוואי השונות.

התהליך מתבצע ב-3 צעדים פשוטים:

שלב 1: שיוף הציפורן. במהלך התפשטות הפטרת, חלקים מהציפורן הנגועה עשויים לגדול בצורה חסרת פרופורציות ולהתעבות. שיוף הציפורן מאפשר חדירה מלאה ומדוייקת של קרן הלייזר אל מצע הפטרת.

שלב 2: שימוש בפולסים של לייזר Nd:YAG בצורה מעגלית, בכדי לכסות את כל אזור הציפורן וחזרה על כך. המטופל יחוש חמימות קלה באזור הציפורן (לא מדובר על כאב).

שלב 3: מיקוד הלייזר באזור בסיס הציפורן וסביבה, מאחר ולעתים הפטרת מתפשטת אל מעבר לציפורן. חשוב לבצע תהליך זה בכדי להשמיד את הפטריה לחלוטין ולמנוע מצב של טיפול חלקי וחזרה של הפטרת.

הטיפול בדרך כלל מבוצע במהלך מספר פגישות בודדות, כאשר בדרך כלל מטפלים בכל הציפורניים ולא רק בזו שרואים בודאות כי נדבקה בפטרת.

פטרת ציפורניים

דילוג לתוכן