יאיר גילוני
יאיר גילוני

היתרונות של פילינג עמוק לפנים לעומת מתיחת עור

פילינג עמוק הוא אחד הטיפולים היעילים יותר לנשים המעוניינות להצעיר את עור הפנים שלהן באופן משמעותי. בדרך כלל, כאשר מדברים על חידוש עור הפנים או הצערת הפנים, עולה אפשרות לביצוע ניתוח למתיחת העור, שהוא ניתוח פלסטי. לפילינג עמוק לפנים יש יתרונות רבים לעומת ניתוח למתיחת עור הפנים. כמו כן ניתן להשיג הצערה משמעותית של העור, שנאמדת בכעשר שנים

לפני ואחרי - פילינג עמוק
לפני ואחרי – פילינג עמוק

ראשית, נציין כי פילינג לפנים הוא הליך שבו מקולף העור ומסולקות שכבות חיצוניות שנפגעו מנזקים מסוימים לאורך זמן, כמו נזקי השמש. משך הטיפול, שנערך בחדר ניתוח, הוא כשעה, ולא ניתן לבצע אותו באופן עצמאי, אלא רק על ידי רופא. המטופלת מקבלת חומר מטשטש כדי למנוע צריבה של החומר, ולאחר מכן מבוצע הטיפול. המטופלת נותרת בבית החולים למשך 24 שעות ולאחר מכן משוחררת להחלמה בבית למשך שבוע.

היתרונות המשמעותיים של פילינג עמוק

1. "עור חדש" – בפילינג עמוק מבוצע חידוש עור הפנים, במלוא מובן המילה. תאים חדשים, אלסטיים ורעננים, משגשגים לאחר הסרת העור השטחי (האפידרמיס) ומרקם העור משתנה לגמרי. זאת בניגוד לניתוח שבו שכבת העור השטחית נותרת על הפנים.

2. אין כתמים בעור – פילינג עמוק מאפשר להעלים כתמים שהיו על עור הפנים, משום שהעור השטחי מוסר. תוצאה זו בלתי אפשרי להשיג בניתוח. גם קמטים קטנים באזור העיניים למשל, נעלמים במהלך טיפול פילינג עמוק.

3. פרוצדורה שאינה ניתוחית – אחד היתרונות המרכזיים של הפילינג העמוק הוא העובדה שאין צורך בחתכים כלל, משום שלא מדובר בניתוח. אמנם הפעולה מבוצעת בחדר ניתוח ועם טשטוש קל בלבד, אבל אין מדובר בניתוח.

4. אין תופעות לוואי – בניתוח למתיחת עור הפנים יש סיכון הרבה יותר גדול. מקרים רבים מסתיימים במצב של חוסר סימטריה שבו צד אחד לא שווה לצד השני בפנים, מצב של לחץ באזור מסוים או פגיעה בעצב. תופעות לוואי אלה לא קיימות בפילינג עמוק.

5. החלמה והתאוששות מהירים – הטיפול דורש הישארות בבית חולים למשך 24 שעות ולאחר מכן כשבוע של החלמה בבית. לאחר תקופה קצרה זו, ניתן לחזור לשגרה כרגיל.

צפו בד"ר יאיר גילוני מדבר על פילינג עמוק לפנים:

דילוג לתוכן