יאיר גילוני
יאיר גילוני

טיפול פילינג עמוק בתקופת החגים

תקופת החגים והסתיו המתקרב, פשוט מצוינות עבור נשים רבות לעבור טיפולים לחידוש עור הפנים. השנה החדשה כבר בפתח, וגם עור הפנים שלכם יכול להתחדש, ולגרום לכן פשוט להרגיש טוב יותר.

אחד הטיפולים הפופולריים לקראת החגים הוא פילינג עמוק. מדובר בטיפול יעיל מאוד שמטרתו להצעיר את עור הפנים בצורה משמעותית. הטיפול איננו ניתוח פלסטי למתיחת העור, ולמרות זאת, הוא בעל יתרונות רבים לעומת ניתוח.

טיפול פילינג עמוק פופולרי מאוד בתקופה זו של השנה, ונכון לעבור אותו בתקופת הסתיו והחורף. החזרה לשגרה מהירה יחסית, וכאשר תשובו לעבודה, המכרים שלכן יתפעלו כבר ממבט ראשון.

מה כולל הטיפול?

פילינג עמוק הוא טיפול שנמשך כשעה. במהלך הטיפול נמרח חומר על הפנים, אשר מסיר את השכבות העליונות והחיצוניות של העור שנפגעו במשך הזמן. לפני הפעולה, שמבוצעת על ידי רופא בלבד, מקבלת המטופלת חומר טשטוש וכך נמנעת מצריבה של החומר. לאחר 24 שעות בבית החולים, משוחררת המטופלת להחלמה בביתה במשך שבוע.

בניגוד לניתוח מתיחת פנים, פילינג עמוק מחייה את העור מחדש ומרקם העור משתנה. כתמים שנמצאים על הפנים נעלמים, העור הופך לצעיר יותר ועשיר בכלי דם. יש לציין, שמעבר לכך שהפילינג גורם להעלמת כתמים, הוא גם גורם למתיחת פנים קלה (מיני ליפטינג). זו ההזדמנות שלכן ליהנות מטיפול פילינג עמוק לחידוש עור הפנים.

צפו בד"ר יאיר גילוני מסביר על פילינג עמוק:

דילוג לתוכן