יאיר גילוני
יאיר גילוני

רשמים מכנס מונקו לקוסמטיקה רפואית

יאיר גילוניכידוע לכל, מונקו הינה הנסיכות העשירה בעולם. ציי המכוניות המפוארות, המרינה המרהיבה ורשימת עשיריי העולם החיים בה – אינם סוד. אך האם ידעתם שמדי שנה מארחת הנסיכות גם כנס המוקדש כולו לרפואה אסתטית? כמדי שנה, גם הפעם נכחתי בכנס ולהלן התרשמותי.

דבר ראשון, נפלא לראות את הכמות הגוברת של החברות בתחום, דבר אשר מוסיף כמובן לתחרות הבריאה אשר בסופו של דבר משרתת אותנו – צרכנים ורופאים כאחד. בכנס מוצג להתרשמות המיכשור החדיש ביותר בתחום הקוסמטיקה הרפואית, כגון: לייזרים, מכשירים העובדים באמצעות גלי רדיו, טיפולים למיצוק העור וטכנולוגיות נוספות.

כל זאת ועוד, הטכניקה אשר גנבה את ההצגה השנה הייתה ההזרקה. לא מעט מן ההרצאות והסדנאות עסקו בשיטות ההזרקה השונות, אשר משמשות למילוי נפחים, מיצוק העור, הדגשת עצמות לחיים ועוד. כל אלו כמובן, בעזרת חומרים מעולים הנשארים בגוף כשנה ואף יותר.

כמו כן, רוב ההדגמות נעשו בעזרת מחט קנולה, אשר בעזרת צורתה הייחודית וחסרת החוד, מסייעת ליצירת תוצאות טובות ומרשימות יותר. דבר זה כמובן שימח אותי, הודות לעובדה שאני משתמש בטכניקת הקנולה כבר שנים רבות ואכן רואה תוצאות נפלאו עמה.

הזרקות מילוי
הדגמה במהלך הכנס
דילוג לתוכן