יאיר גילוני
יאיר גילוני

6 טיפים להגנה על עורך לאחר טיפול פילינג עמוק

אז עברת פילינג לחידוש עור הפנים והבנת שאין דבר המשתווה לעור הרענן שלאחר הטיפול. ישנן צורות שונות של פילינג וחוזקים שונים אשר מתאימים לסוגי העור השונים. כאשר הפילינג מבוצע כמו שצריך, בעזרת החומרים הנכונים לסוג עורך, הטיפול יכול גם לעזור לאזן את גוון עורך.

אך בעוד את נהנית מתוצאות טיפול הפילינג העמוק, עליך גם לדעת כיצד לנהוג לאחר הטיפול בכדי להגן על עורך ולשמור על תוצאות הטיפול לאורך זמן.

על הטיפול בקצרה

טיפול פילינג עמוק בפנים, מערב סוגים שונים של חומרים כימיים. טווח העוצמה של חומרים אלו רחב וסוג עורך הוא זה שיקבע את החומרים הספציפיים שיבחרו ואת עוצמתם.

לנשים בעלות גוון עור כהה, מומלץ להמנע מפילינג עמוק, כיוון שישנו סיכוי גבוה יותר לסיבוכים, שינויים בצבע העור ויצירת כתמים בגוונים שונים.

לפרטים רחבים יותר על הטיפול לחצו כאן – פילינג עמוק.

פילינג לפנים | פילינג למחשוף | פילינג לגוף | פילינג עמוק
לחצו על התמונה להגדלה

לאחר הפילינג העמוק

כעת, לאחר שעברת את הטיפול, העור שלך נמצא במצב הפגיע ביותר, מהסיבה הפשוטה שהשכבות העליונות שלו הוסרו במהלך הטיפול. לאור זאת, רוב המטפלים יעדיפו שלא לבצע טיפולים אלו בחודשי שיא הקיץ, בכדי להמנע מנזקים כתוצאה מחשיפה לקרני השמש.

גם בתקופות בהן קרני השמש אינן חזקות כל כך, עדיין העור נמצא במצב פגיע ורגיש ולכן עדיף לנסות ולתאם את הטיפול לשעות אחר הצהריים המאוחרות או הערב המוקדם.

לחצו על התמונה להגדלה

6 טיפים שיעזרו לך לטפל בעורך לאחר טיפול הפילינג:

1. השמעי להוראות המטפל שלך לשמירה על עורך. הוא זה שביצע את הטיפול הספציפי ולכן הוא זה שידע הכי טוב כיצד את צריכה להגן על עורך.
2. אל תעשי שימוש במייק-אפ או כל סוג שהוא של איפור ב-24 השעות שלאחר הטיפול.
3. המנעי מחשיפה לשמש. למרות שאת יכולה לצאת החוצה כאשר השמש יורדת, הקפידי להשתמש בקרם הגנה איכותי. מומלץ להשתמש במסנני קרינה באופן יומיומי ללא קשר לטיפול, אך לאחר פילינג – אינך יכולה להרשות לעצמך להזניח את הדאגה לעורך.
4. בכדי להקל על אדמומיות העור או אי נוחות, את יכולה להשתמש בחומרים כמו אלוורה בכדי להרגיע את עורך.
5. שימוש יומיומי בקרם לחות יעזור לך להמנע מנזקים לעורך. ודאי כי הקרם עשיר בויטמין E.
6. למרות שבדרך כלל אינך משתמשת בחומרים המיועדים לעור רגיש, בשבוע שלאחר הטיפול – הקפידי לעשות זאת.

תוצאות הפילינג העמוק נראות לרוב די מהר. בכדי להינות מעור רענן וצעיר לאורך שנים, הקפידי להשתמש בטיפים אלו וכמובן – את תמיד מוזמנת ליצור קשר ולהתייעץ.

דילוג לתוכן