יאיר גילוני
יאיר גילוני

6 סיבות למה אסור לעשות פילינג עמוק בעצמך

מטופלות רבות מגיעות אלי ושואלות מה ההבדל בין טיפול פילינג עצמי או אצל הקוסמטיקאית לבין הטיפול שהן מקבלות אצלי. ההבדלים כפי שתיכף תקראו, הם עצומים ולעתים לא סובבים רק את המחיר והיופי אלא גם כוללים סיכונים מיותרים בטיפול בידיים לא מוסמכות.

אספתי מספר שאלות נפוצות ועניתי עליהן כאן, בכדי שתוכלו לבחור בצורה נכונה מבלי להתלות אך ורק בדברי שכנוע של גורם זה או אחר.

ש: ראיתי תכשירי פילינג לשימוש עצמי למכירה, למה שלא אעשה זאת בבית

ת: חומרים של פילינג לקהל הרחב אינם נותנים תוצאה של פילינג עמוק אלא גורמים לקילוף עדין של השכבה העליונה של העור שאין בה אלא לתת הרגשה נעימה
  
ש: מדוע ללכת לרופא אם קוסמטיקאיות מציעות פילינג במחיר זול יותר?

ת: החומרים המשמשים לפילינג עמוק נמכרים אך ורק לרופא מוסמך ואין רשות לאחות או קוסמטיקאית להשתמש בו. קוסמטיקאית הטוענת שהיא עושה פילינג עמוק – כנראה שאיננה דוברת אמת.

פילינג לפנים, פילינג לחידוש העור, פילינג לקמטים, טיפול פילינג, פילינג עמוק
לחצו על התמונה להגדלה

ש:מה בדיוק הפילינג העמוק עושה שאי אפשר לעשות בבית או אצל קוסמטיקאית?

ת: פילינג עמוק מסיר כתמים בעור וגורם למיני ליפטינג של הפנים. כמו כן, הוא מישר את הקמטים בלחיים, מתחת ולצידי העיניים ומצעיר את עור הפנים בצורה נפלאה.
  
ש: הקוסמטיקאית שלי הראתה לי שבאמת מדובר בחומרים של פילינג עמוק ואמרה שאפשר לעשות את הטיפול בקלות

ת: פילינג עמוק נעשה אך ורק בחדר ניתוח תחת טשטוש ובהשגחת רופא מרדים. לקוסמטיקאית אין את התנאים הללו וכאמור גם לא את הרישיון לעסוק בכך.
  
ש: מה כבר יכול לקרות אם אני אעשה פילינג עמוק אצל הקוסמטיקאית שלי ולא אצל רופא?

ת: שימוש בפילינג בידיים לא מורשות עשוי לגרום לצלקות פנים חמורות ולשינויים קיצוניים בצבע עור הפנים.
  
ש: המחיר של פילינג שמציעה קוסמטיקאית הרבה יותר זול מאצל רופא מוסמך, למה לי לשלם יותר?

ת: המחיר של פילינג עמוק משתלם יותר מכל פילינג אחר והזרקות גם יחד. התוצאות של הפילינג העמוק עשויות להחזיק במקרים רבים גם למשך 10 שנים ומחירו נע סביב ה-16,000ש"ח – בעוד פילינג בינוני מחזיק עד חצי שנה והזרקות מילוי שקעים מחזיקות עד שנה ועלות הטיפול הכולל היא בין 6,000 ל-8,000 ש"ח.
 
 
לסיכום, הפילינג העמוק הינו טיפול אשר צריך להיות מבוצע בידיים מקצועיות בלבד ותוצאותיו הן גם יעילות ומשתלמות יותר מכל טיפול אחר בתחום. במידה ועדיין נותרו שאלות, התקשרו למרפאה וקבעו פגישת ייעוץ בחינם.

דילוג לתוכן