יאיר גילוני
יאיר גילוני

איך מבוצע טיפול להסרת קלואיד? צפו בסרטון המלא!

אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אבל כמה שווה סרטון? לאור זאת שבמרכז הרפואי לבריאות העור מבוצעים שלל טיפולים אסתטיים, שלעיתים חלקם לא מוכרים לציבור הרחב, להבדיל מרפואה רגילה בקופת החולים, אנחנו מרבים לשתף אתכם בתמונות וסרטונים מהטיפולים השונים המבוצעים במרפאה של ד"ר גילוני. אחד מהטיפולים הוא הוצאת קלואיד או הסרת קלואיד מהאוזן, תופעה שמתרחשת בעיקר אצל הצעירים. 

אנחנו עדיין לא יודעים מה הסיבה להיווצרות והופעת הקלואיד על האוזן, אך ד"ר גילוני מספר כי "הם מופיעים לרוב אחרי ניתוח או פציעה באזור האוזן, ענידת עגילים ואפילו אקנה. חוץ מזה, אין הבדל במקרה הזה בין גברים ונשים, וקלואיד יכול להופיע בכל גיל. ממה שאנחנו רואים ויודעים, זה דיי פופולרי בקרב צעירים בשנות ה-20-30 לחייהם".

להבדיל ממכשירים שונים שנמצאים במרפאות או אצל קוסמטיקאיות, המכשיר שעושים בו שימוש במרכז הרפואי לבריאות העור – אינו נוגע בעור. איך זה יכול להיות? מכיוון שמכשיר הפלקסר הידוע, עובד על אנרגית פלסמה מיוחדת, ואם המחט שבקצהו נוגעת בעור, המכשיר כלל לא עובד. בדומה לטיפולים אחרים כמו העלמת קסנטלזמות בעיניים, הרמת עפעפיים וטיפול בצלקות, גם הסרת הקלואיד מבוצעת בעזרת אותו מכשיר פלקסר ייחודי וחדשני.

במרכז הרפואי לבריאות העור מעניקים טיפולים להסרת קלואידים גם בשאר חלקי הגוף, כמו הגב למשל או הכתפיים. עם זאת, האזור השכיח ביותר להופעת הקלואיד הוא באוזן, ועל כן הטיפול באמצעות אנרגית הפלסמה הוא הטיפול הטוב ביותר להעלמת הקלואיד. במהלך הטיפול, כמו שניתן לראות בסרטון, מכשיר הפלקסר מאדה את הקלואיד עד להופעת שכבת עור בריאה וחדשה.

צפו בסרטון המציג טיפול להעלמת קלואיד באוזן:

דילוג לתוכן