נשירת שיער בקרב נשים - שיער על המסרק
יאיר גילוני
יאיר גילוני

אל חשש: ניתן לצבוע את השיער גם אחרי השתלת שיער סינתטי

התקרחות היא תופעה שנפוצה, במיוחד בישראל. לכו למשל ברחוב ותבחינו בהמון ראשים גבריים ללא שיער. אלא שהתופעה הזו, שבה השיער הופך דליל ואף נושר, אינה מאפיינת רק גברים. היא מאפיינת גם נשים, שכמובן שיער הראש הוא אחד מסימני ההיכר שלהן. הנתונים מדברים על כ-40% מהנשים שסובלות מנשירת שיער ומדלילות בשיער – וכמובן שהתופעה הזו גורמת למבוכה רבה, הרבה יותר מאשר בגברים.

אלא שכיום קיים פתרון יעיל לבעיה – גם בקרב גברים וגם בקרב נשים. תחום השתלת השיער אמנם מזוהה יותר עם גברים, אבל הוא רלוונטי גם לנשים – ובמיוחד כאשר מדובר בהשתלת שיער סינתטי. ניתן לבצע השתלת שיער באורכים, בצבעים ובמאפיינים שונים (שיער חלק, מתולתל וכו') באזורים הדלילים וכך להתגבר על בעיית הדלילות, תוך שמירה על מראה טבעי ונאה.

צביעת שיער במספרה

רגע, איך צובעים את השיער?

ישנן נשים שהשאלה הראשונה שעולה בראשן כאשר הן נחשפות לטיפול השתלת שיער סינתטי, היא "מה עושה מי שרוצה לצבוע את השיער?". חלקן אפילו מעדיפות להישאר עם שיער דליל, בשל החשש מפני בעיות הקשורות בצביעת השיער. אנו נחדש ונדגיש כי אין צורך להירתע כלל, מכיוון שכיום יש פתרונות מצוינים לצביעת השיער!

לאחר השלמת הטיפולים, מקבלים המטופלים והמטופלות הנחיות כיצד להתנהל מעתה עם שיערם החדש והמלא יותר. אחד הדגשים המיועד בעיקר לנשים הוא שצביעת השיער בצבעים הסטנדרטיים המיועדת בעיקר לנשים, היא לא לצבוע את השיער בצבעים הסטנדרטיים הקיימים בשוק. אם משתמשים בצבעים הנכונים והמתאימים, בהחלט ניתן לצבוע את השיער. מדובר בצבעי שיער ללא אמוניה ו-רזורצין. כאשר שני המרכיבים האלו אינם נמצאים, אין כל חשש לצבוע את השיער.

ואם צבענו את השיער הסינתטי? יש סיכוי לא קטן שבמהלך הצביעה תצבעו גם את השיער הסינתטי, מכיוון שהוא דומה מאוד לשיער הטבעי וקשה להבחין בהבדל. בהקשר זה חשוב לציין כי השיער הסינתטי אינו נצבע, גם אם צובעים אותו. הוא דוחה את חומר הצבע ונשאר בגוון המקורי שלו. בכל מקרה, המטופלות (והמטופלים במקרים מסוימים) שנוהגות לצבוע את שיערן, יקבלו הדרכה כיצד להשיג חומרים ייעודיים לצביעת השיער.

צפו בד"ר גילוני מסביר בתכנית 'מילון היופי' על הסוגיה:

ד"ר יאיר גילוני השתלת שיער סינתטי
Play Video about ד"ר יאיר גילוני השתלת שיער סינתטי
דילוג לתוכן