יאיר גילוני
יאיר גילוני

היתרונות בטיפול PRP לרענון העור לעומת שיטות אחרות

מטופלות רבות מגיעות למרכז הרפואי לבריאות העור בניסיון למצוא פתרון לעור שנוטה לאבד מנפחו, הפך למדולדל או פיתח קמטים. סימני הגיל הללו הם טבעיים ולחלק גדול מאיתנו קשה להשלים עם המצב. בשוק קיימים טיפולי אנטי-אייג'ינג רבים שנועדו להביא להאטה משמעותית בהזדקנות העור, ככל שהדבר מתאפשר – ולא כולם מבוצעים על ידי רופאים.

המרכז הרפואי לבריאות העור בהנהלת ד"ר יאיר גילוני מציע טיפול לרענון העור בשיטת PRP – מדובר בטיפול איכותי מאוד המבוצע באמצעות אקדח ייעודי. על האקדח מורכבת פלזמה הנלקחת מדמה של המטופלת ומאפשרת טיפול יעיל בזמן קצר ובדיוק מרבי. לרוב מדובר בהזרקה לעומק של מילימטרים אחדים בלבד. בתוצאות ראשוניות אפשרי להבחין כבר אחרי שבוע אחד, אבל כדי לקבל תוצאה סופית יש להמתין כשבוע לאחר הטיפול הנוסף.

ה-PRP בהשוואה לשיטות טיפול אחרות

נכון, המודעות לטיפול PRP לרענון העור בפנים ובצוואר ידועה פחות בישראל. נשים רבות מתנסות בטיפולים אחרים, דוגמת גלי רדיו, אולטרסאונד ולייזר. עם זאת, ה-PRP הוא אחד הטיפולים הטובים ביותר שמוצעים בתחום, הניתן במרכז הרפואי לבריאות העור, שכן החומר המוזרק הוא פלזמה עשירה בטסיות של המטופל/ת. האמצעי הזה פשוט, זול יחסית ומחזיק תקופה לא מבוטלת.

את הטיפול יש לבצע בהפרשים של כחודש זה מזה, כדי לקבל תוצאה אופטימלית. יש לציין כי מיד לאחר הטיפול, מונחת מסכה מיוחדת להרגעת עור המטופל, כך שאין לחשוש מכאבים או מתחושה לא נעימה לאחר הטיפול.

שני יתרונות מרכזיים בטיפול זה

  1. בשיטות אחרות יש צורך לחזור על הטיפול מספר פעמים – לעומת זאת, טיפול PRP לרענון העור יש לבצע רק פעמיים
  2. טיפול לא רק באזור הפנים – כמות ה-PRP מספיקה לטיפול גם באזורים שונים מלבד הפנים, דוגמת הצוואר וכפות הידיים. כלומר, אין הגבלה לאזורי טיפול

 

דילוג לתוכן