הרמת גבות - אולי היא הפתרון לעפעפיים הנפולים
יאיר גילוני
יאיר גילוני

הרמת עפעפיים ללא ניתוח? אולי בכלל יש צורך בהרמת הגבות?

ככל שהזמן חולף והשנים עוברות, כך גם על גופנו ניכרים סימני גיל. נכון, הם לא מופיעים אצל כולם בצורה אחידה ומושפעים מגנטיקה, מאורח חיים ומהרגלים שונים – אבל בסוף אלו מופיעים. אחד מסימני הגיל המוכרים והנפוצים מופיע בעפעפיים – שם ישנם עודפי עור, הגורמים למעין צניחת עפעפיים. במקרים רבים מדובר בעניין אסתטי, אך במקרים אחרים, הדבר יכול ממש להפריע ולהסתיר את שדה הראייה.
 
דיברנו כאן באתר רבות על הרמת עפעפיים ללא ניתוח באמצעות מכשיר ה-Plexr, בסדרת טיפולים קצרה. בלא מעט מקרים, טיפול בשיטה זו באמצעות אנרגיית פלזמה המאדה את העור, מביאה לפתרון ארוך טווח ולאפקט מתיחה של העפעפיים – מה שמייתר את הפרוצדורה הפולשנית בניתוח, המצריכה גם התאוששות והחלמה.

הבעיה היא לא תמיד עודף עור

עודפי עור הם סיבה מרכזית לצורך בביצוע הרמת עפעפיים, אבל יש גם סיבה אחרת לכך: נפילה של הסיבים האלסטיים במצח, ובעקבותיהם נפילה של הגבות. זה קורה עם הגיל, וזה בהחלט יכול להשפיע על מראה העפעפיים, שיהיו נפולים אף הם.
 
כדאי להגיע לייעוץ ראשוני כמובן, אבל תוכלו לקבל רמז לכך אם תמשכו את הגבה כלפי מעלה והעפעף שמתחתיה יתיישר. אם זה קורה, בהחלט סביר כי נפילת הגבות היא הגורם לעפעפיים הנפולים. במקרים מסוימים, כאשר הגבות הן הגורם לעפעפיים הנפולים, גם טיפול במכשיר ה-Plexr האיכותי והמתקדם, לא יוביל לאפקט משמעותי – שכן מדובר במבנה.
Play Video about הרמת עפעפיים ללא ניתוח

הפתרון: הרמת גבות בחוטים איכותיים וחדישים

ייתכן מאוד כי במקום ניתוח עפעפיים או טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח, הפתרון טמון בטיפול הרמת גבות ללא ניתוח, דבר הניתן לביצוע באמצעות חוטי APTOS מתקדמים. כמובן, שבמקרים רבים לא יהיה צורך לגשת לניתוח לצורך הרמת הגבות, שנחשב למורכב ולפולשני.
 
החוטים המדוברים מבית APTOS הם חוטים איכותיים מאוד והחידוש בהם הוא שהם מכילים חומצה היאלורונית מובנית. האפקט המתקבל הוא לא רק אפקט של הרמת הגבות ובעקבותיה הרמת העפעפיים, אלא גם שינוי במרקם העור במצח: העור יהפוך להיות אלסטי, רענן ונעים יותר.
דילוג לתוכן