הרמת עפעפיים ללא ניתוח
יאיר גילוני
יאיר גילוני

הרמת עפעפיים ללא ניתוח: שילוב מנצח בין רופא מנוסה למכשור יעיל, איכותי ובטוח

"העיניים של המדינה", "בבת עיני" ו"שיחה בארבע עיניים" הם רק חלק מהביטויים בשפה העברית שמדגישים את החשיבות של אזור העיניים בגוף. עיניים הן אזור מרכזי בגוף ובפנים. הן אלו שאחראיות על הראייה, אך גם על התקשורת הלא מילולית שלנו. עיניים פקוחות ומחייכות מעבירות מסר של בריאות, אנרגיה וחיוביות.

עם השנים, עור העפעפיים עלול להתרופף ולהיפול, מה שיכול להוביל למראה עייף ומבוגר יותר. הרמת עפעפיים ללא ניתוח אצל ד"ר יאיר גילוני היא טיפול יעיל ובטוח המאפשר להחזיר לעפעפיים את המראה הטבעי והרענן שלהם.

הניסיון הרפואי והטכנולוגיה - שילוב מנצח

הרמת עפעפיים ללא ניתוח מתבצעת באמצעות מכשיר Plexr, המייצר אנרגיית פלזמה. אותה אנרגיה מאדה את העור, עושה אותו דק יותר ומיישרת אותו עם גובה העור הקיים. המכשיר חוסך למטופלים זמן וכסף ומשיג תוצאות שנשמרות זמן רב בהשוואה לטיפולים אחרים המוצעים בשוק (פרוצדורות כירורגיות כמו הסרת עודפי עור בעפעפיים).

מכשיר ה-Plexr מתוצרת איטליה, נייד, מאושר על ידי ה-CE (תקן אירופאי) ומשמש את הקליניקה נאמנה כבר מספר שנים. הטיפול מבוצע על ידי ד"ר גילוני, המסוגל להשתמש במכשיר בבטחה וביעילות בזכות ניסיונו הרב אותו צבר במהלך עשרות שנים.

אז למה לבצע דווקא את הטיפול הזה? היתרון הגדול של הרמת עפעפיים ללא ניתוח הוא היעדר הצורך בהתאוששות. לאחר הטיפול, ניתן לחזור לשגרה מלאה באופן מיידי. בנוסף, הטיפול אינו פולשני ואינו כרוך בחתכים או תפרים.

הרמת עפעפיים תחתונים - לפני ואחרי

הניסיון של הרופא המטפל הוא המרכיב החשוב ביותר בהצלחת הטיפול. רק רופא מיומן יכול להשתמש במכשיר בבטחה וביעילות ולהגיע לתוצאות טובות. כפי שהוסבר, במרכז הרפואי לבריאות העור, בניהולו של ד"ר גילוני, מבצעים הרמת עפעפיים ללא ניתוח באמצעות מכשיר ה-Plexr, במחיר נמוך יותר מאשר ניתוח.

חשוב להבהיר כי טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח, כמו כל טיפול אסתטי אחר, חייבים להתבצע על ידי רופא. חוסר ידע ושימוש לא נכון באנרגיית פלזמה, עלולים להוביל לנזק בלתי הפיך, כמו צלקות או עיוותים של העור. מוזמנים לפנות אלינו למידע נוסף.

דילוג לתוכן