יאיר גילוני
יאיר גילוני

חידוש ושיקום השיער לנשים ולגברים בשיטת ה-PRF – צפו בסרטון

משחות, קרמים, תכשירים, ספריי, מסכות ואפילו מזון מיוחד. לבעיות ההקרחה ונשירת השיער יש אין ספור פתרונות בשוק, אך כמו שהמטופלים המגיעים למרכז הבריאות העור מעידים – "רובם ככולם לא שווים כלום". בעיית ההתקרחות והנשירה מופיעה אצל גברים ונשים, אך ניתן לומר שלרוב הגברים סובלים מכך יותר. כבר בשנות ה-20 ניתן לראות גברים שמתחילים לאבד את נפח שיערם בראש, או לפתח מפרצים.

עם זאת, גם אצל נשים המצב אינו מזהיר. נשים רבות סובלות משיער דליל, על אף שהן אינן מבוגרות אלא צעירות בשנות ה-30 לחייהן. לעיתים התופעה מתבטאת בנשירת שיער מסיבית, מה שמביא לירידה בנפח השיער. חלק קטן מהנשים פותרות את בעיית השיער בעזרת תוספות שיער, מה שנראה תמיד מלאכותי ולא אמיתי. מכאן שהפתרון המוצע לגברים בדמות חידוש, שיקום וצמיחת השיער טבעי, מתאים גם לנשים.

טיפול בהתקרחות בשיטת PRP הינה שיטה להאצת גידול שיער טבעי המוצעת מזה שנים רבות במרכז הרפואי לבריאות העור. לשיטה זו מאות מטופלים מרוצים שמסתובבים כיום עם ראש מלא בשיער, אך החידושים והטכנולוגיות מתפתחים תמיד, וכיום נוספה שיטה חדשה לשיקום וחידוש השיער בשיטה מתקדמת.

טיפול בטכניקת PRF

השיטה החדשה הנקראת PRF, משפרת את הטכניקה בשיטת PRP ובעצם ממקסמת את גורמי הגדילה בפלסמה. "טיפול בהתקרחות ב-PRF דומה לטיפול ב-PRP, כאשר ההבדל הוא במבחנות. ב-PRF המבחנות לא מכילות חומר נוגד קרישה, וזה גורם ליצירת פי 10 גורמי גדילה בפלסמה, וכן מוריד את רמת ההורמון הנקרא DHT, שהוא הגורם האחראי לנשירת השיער. את הפעולות האלה אי אפשר למצוא בשיטת PRP", אומר ד"ר גילוני.

על כן, ניתן לראות כי שיטת PRF מכילה בתוכה את היתרונות של PRP, כלומר שיקום וחידוש צמיחת שיער טבעי, וכן יש פחות סיכוי לנשירת השיער הקיים. בנוסף לכל אלה, גם מחיר הטיפול בשיטת PRF זול יותר משיטת PRP, ולכן הוא מתאים לכל הקהלים – גברים ונשים.

צפו בסרטון המדגים חידוש ושיקום השיער בשיטת PRF שבוצעה על מטופלת צעירה:

דילוג לתוכן