ד"ר יאיר גילוני הסרת שומות ופיגמנטציה
יאיר גילוני
יאיר גילוני

לפני ואחרי: טיפול להסרת שומות בטכנולוגיה חדשנית

שומות ופיגמנטציה על העור יכולות להופיע מסיטואציות ומקרים שונים, בין אם זה שהייה ממושכת בים, בבריכה, או עבודה מרובה בשמש. ברוב המקרים הדבר נובע בעיקר מחוסר התמגנות עם קרם הגנה או לבוש בהתאם. הכתמים יכולים להופיע באיזורים שונים בגוף, החשופים יותר לשמש, בין אם בפנים, בצוואר, בידיים, רגליים ובמקרה הנוכחי – בגב.

קיימים טיפולים שונים ורבים לטיפול בפגמנצטיה ויש לא מעט מהם בעולם האסתטיקה והרפואה, אך יעילותם והשפעתם משתנה מטיפול לטיפול ותלויה בשל מצבם של המטופלים. בשוק קיימים טיפולים רבים לפיגמנטציה שיעילותם משתנה בשל איכות הטיפול וכמובן בשל מצבם של המטופלים.

לטיפול בהסרת שומות ופיגמנטציה אנחנו ממליצים על מכשיר ה-PLEXR. מכשיר זה המאפשר טיפול בצורה יעילה וקלה בהשוואה לאחרים, מכשיר זה אלחוטי המאפשר טיפול נגיש וקל, כשאת התוצאות ניתן לראות כבר לאחר טיפול אחד. המכשיר 'מנקה' את האיזור על ידי אידוי העור, כך השומות והפיגמנטציה נעלמות.

האוכלוסיה שבעיקר מתאימה לטיפול זה היא בין גילאי 50-60, גברים ונשים. אך ישנם כאלה שכתמי הפיגמנטציה יגיעו בשלב מוקדם יותר בחייהם בעקבות חשיפה מרובה לשמש. חשוב לציין, יש להגיע אל רופא עור לפני הטיפול כדי לוודא שאין בשומות סכנה, ולאחר מכן אפשר לבצע את הטיפול. במידה ואין שומות חשודות, ניתן לטפל בכולן.

בתמונה ניתן לראות את הגב לפני הטיפול, כשהוא מלא בשומות ופיגמנטציה, ואותו הגב לאחר מכן ללא שומות וכתמים כמעט כלל, הבדל משמעותי מטיפול יחסית קצר ויעיל.

ד"ר יאיר גילוני הסרת שומות ופיגמנטציה
דילוג לתוכן