גבר בשנות ה-70 לחייו
יאיר גילוני
יאיר גילוני

למה גם בני 70 ומעלה בוחרים בהשתלת שיער סינתטי?

בשנים האחרונות הולכת ותופסת תאוצה השתלת שיער סינתטי – הן בקרב גברים והן בקרב נשים. בולט במיוחד הצורך והרצון של גברים ונשים בגילאי 70 ומעלה שמתעניינים בטיפול זה ומגיעים למרכז הרפואי לבריאות העור, כדי לעבור אותו.

באחד המקרים, שאותם ניתן לראות כאן בתמונה, הגיע למרכז הרפואי אדם בתחילת שנות ה-70 לחייו והתעניין בטיפול. האדם מופיע על במות באופן תדיר כחלק מהרכב מוסיקלי, נחשף לאנשים רבים, ולכן שואף להיראות במיטבו כל הזמן. לשמחתנו, השתלת השיער הסינתטי הובילה אותו למראה שיער מלא הרבה יותר. עד כה, הוא עבר השתלה של כ-2000 שיערות, מה שהוביל להתגברות על האזורים המקריחים בראשו. ההשתלה המוצלחת הובילה לשביעות רצון גדולה וכמובן להמלצות רבות מצד המטופל, על הטיפול. 

לפני ואחרי - השתלת שיער סינתטי

מה מוביל בני 70 ויותר להשתלת שיער?

במקרים רבים, דווקא גיל 70, שמסמל את הפנסיה ואת הפרק החדש בחייהם של רבים, הוא נקודת ציון מעניינת בכל הקשור לטיפול ההשתלה. לא מעט מבני ה-70 פלוס נמצאים ללא זוגיות, מסיבות שונות, והשיער מהווה סוג של לבוש, משדר חיוניות ומקרין תחושה צעירה יותר. לכן, השתלת שיער סינתטי יכולה בהחלט להעלות את הביטחון של המטופל/ת ולתת להם להרגיש נוח יותר במפגשים חברתיים ואפילו במציאת זוגיות.

ישנם אחרים שמתעניינים בהשתלת שיער בגיל מבוגר, מכיוון שהם נחשפים לקהל או לאנשים רבים מתוקף עבודתם או מעמדם. שיער מלא יותר, מעלה את הביטחון שלהם וכמובן משפיע על היחס שהסביבה תעניק לאותם אנשים.
נגן וידאו
דילוג לתוכן