לפני אחרי השתלת שיער
יאיר גילוני
יאיר גילוני

למה נשים בוחרות בהשתלת שיער סינתטי?

גברים הם קהל יעד מרכזי לטיפולים שנלחמים בהתקרחות – בין אם טיפולים תרופתיים ובין אם פרוצדורות גדולות יותר, דוגמת השתלת שיער FUE, ריגנרה או השתלת שיער סינתטי – כל זאת, כמובן, בהתאם לייעוץ שהם מקבלים מהרופא המטפל שבוחן את מצבם וממליץ על דרכי הטיפול.

בשנים האחרונות, זוכה השתלת השיער הסינתטי לעדנה, שכן מדובר בשיטה יעילה וטובה שמספקת תוצאה מיידית: שיער מושתל בסוף כל טיפול. די ברור למה גברים הם קהל יעד עיקרי, אבל למה נשים?

הסיבות דווקא מגוונות

  1. רתיעה מהשתלת שיער FUE – גם נשים יכולות, בדומה לגברים, לעבור השתלת שיער FUE, אך הן יצטרכו לגלח אזור תורם. במקרים מסוימים, על אף שהדבר נעשה בצורה מוסתרת שקשה להבחין בה, ישנה רתיעה של נשים משיטה זו.
  2. המתנה ארוכה לתוצאה – גבר שעובר השתלת שיער FUE, יכול 'לסבול' קרחת או שיער קצוץ במשך כמה חודשים. אבל נשים בעלות שיער ארוך, צריכות להמתין מספר חודשים עד לצמיחה ואם לא די בכך, הן צריכות שהשיער יצמח לאורך מסוים, מה שיכול לארוך יותר משנה.
  3. אזור תורם בעייתי – כפי שלא כל הגברים בעלי אזור תורם מתאים, גם נשים עלולות לסבול מבעיה דומה, ולכן השתלת שיער סינתטי מהווה פתרון אידאלי עבורן.
  4. שיער חלש ודק – גם תופעה זו מוכרת בקרב נשים רבות: שיער שנשאר על המסרק, דלילות מסוימת שמובילה לשימוש בתוספות שיער למשל. שיער סינתטי למעשה מעבה את השיער הטבעי ומוביל לתוצאה של שיער מלא יותר.
  5. צורך בהשלמה לטיפול FUE – גברים רבים (וכן, גם נשים) כבר עברו השתלת שיער בעבר (למשל בטורקיה), אך כעבור מספר שנים סובלים וסובלות מאזורים דלילים נקודתיים. זה בהחלט עלול לקרות. במקום לעבור שוב פרוצדורה ארוכה, נשים רבות מעדיפות לעבור השתלת שיער סינתטי.
דילוג לתוכן