השתלת שיער סינתטי או ריגנרה
יאיר גילוני
יאיר גילוני

לעבור השתלת שיער סינתטי או ריגנרה? השוואה בין השיטות

נשירת שיער והתקרחות הן תהליכים טבעיים של הגוף הנובעים מסיבות כמו גנטיקה, תזונה, הורמונים, סטרס ומחלות עור. נשירת שיער או התקרחות עלולות להיות מקור לחרדה וחוסר ביטחון, אך חשוב לזכור שישנם טיפולים שיכולים לעזור להאט או לעצור את נשירת השיער ואף לעודד צמיחת שיער חדש.

איך מתמודדים עם נשירת שיער? אנחנו מציעים למטופלים ולמטופלות שלנו שני טיפולים עיקריים: השתלת שיער סינתטי או ריגנרה. מדובר בשתי שיטות שונות להתמודדות עם התקרחות בהתאם למצב המטופל/ת, המיועדות גם לגברים וגם לנשים. מהם ההבדלים בין השיטות? ננסה לתאר אותם בשורות הבאות. אם אתם סובלים מדלילות שיער, אתם מוזמנים ליצור קשר על מנת שנתאים עבורכם את הטיפול המתאים ביותר.

מהי השתלת שיער סינתטי?

בניגוד להשתלת שיער מגוף המטופל או המטופלת, בהשתלת שיער סינתטי מדובר על הליך מיקרו-כירורגי והתוצאות שלו מיידיות. אין דימום או נפיחות בראש לאחר ההשתלה וניתן לחזור לשגרה מיד לאחר מכן. ומה קורה בטיפול? עושים סוג של "טסט": משתילים בעזרת מחט שיער סינתטי, בעל תקן אירופאי המיובא מאיטליה, מספר מצומצם של שיערות ובודקים אם הגוף לא דוחה אותן. בטיפולים הבאים, ממשיכים בכל פעם להשתיל כמה מאות שיערות. ייתכן שטיפול אחד יספיק, אך ייתכנו עוד 2-3 טיפולים לשיער מלא יותר.

לאחר הטיפול מקבלים אנטיביוטיקה נוזלית אותה מורחים על נקודות השערה שהושתלה. השתלת שיער סינתטי מתבצעת שערה-שערה ולכן הטיפול לוקח קצת יותר זמן מהשתלות רגילות (כשעתיים). השיער מגיע בצורות, בגוונים ובאורכים שונים, וקיימת אפשרות לעשות תספורת לשיער.

מהי ריגנרה?

הטיפול קרוי על שם חברת ריגנרה האיטלקית, שפיתחה טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת חידוש רקמות פגומות והרוסות וצמיחה מחודשת של שיער עבה וחזק יותר בטיפול אחד בלבד. איך עובדת הטכנולוגיה? נעשה שימוש ברקמת עור של המטופל או המטופלת וכך נוצרים תאים, המוחזרים בהזרקה אל הקרקפת, ללא כאבים וללא תופעות לוואי או אלרגיות.

בטיפול ריגנרה האזור שבין הקרקפת לבין קו האוזן מורדם ונלקחים ממנו ארבעה זקיקי שיער, אותם מכניסים לקפסולת ריגנרה המוצבת במכשיר צנטריפוגה. זקיקי השיער נטחנים על ידי המכשיר לאלפי מיקרו תאים המוזרקים בצורת נוזל ייחודי בחזרה לקרקפת לאזור בו רוצים שיצמח השיער.

מה ההבדלים בין השתלת שיער סינתטי לריגנרה?

השתלת שיער סינתטיריגנרה
מספר טיפוליםאחד, אפשרות לעוד 2-3טיפול אחד בלבד
מתי רואים תוצאות?מיידיתאחרי כחודש
מועמדים מתאימים לטיפולגברים ונשים הסובלים ממפרצים, דלילות והתקרחויותבעיקר גברים הסובלים מהתקרחות, אך גם נשים
כמה זמן לוקח להתאושש?אין תקופת החלמהאין תקופת החלמה, אסור ללכת לים או לבריכה במשך שבוע לאחר הטיפול
קיימות תופעות לוואי?לאלא
דילוג לתוכן