צפיפות שיער - קריטי לפני טיפול ריגנרה
יאיר גילוני
יאיר גילוני

מפרצים – לא, דלילות קלה – כן: מתי טיפול ריגנרה יתאים לכם?

טיפול ריגנרה לשיער דליל, הוא אחד הטיפולים שמייצרים הכי הרבה עניין כאן בישראל, בשל אחוז הגברים הסובלים מדלילות שיער או התקרחות. יש לציין שמתופעת הדלילות סובלות גם נשים לא מעטות. וככל שזה נוגע לפתרונות לשיער שאינם כרוכים בפרוצדורות משמעותיות, כמו השתלה בטורקיה, הרי שבישראל ההתעניינות רבה.

השאלה המרכזית והמשמעותית ביותר בטיפול ריגנרה לשיער דליל, היא מי מתאים לטיפול. זו שאלה משמעותית, שכן מטופל המתאים לקריטריונים של הטיפול, הוא בעל סיכויים גבוהים יותר להצלחה. בכל מקרה, יש לעבור ייעוץ ראשוני אצל ד"ר גילוני כדי להבין אם ניתן וכדאי לבצע את הטיפול. אפשר לציין מעין 'כללי אצבע' שלפיהם:

  • הסובלים מחוסר בשיער באזור מסוים לא מתאימים לעבור את הטיפול – הכוונה היא למשל קרחת, שיער דליל מאוד או מפרצים שבהם אין שיער. עבור מצבים אלו, ריגנרה אינו הטיפול המתאים.
  • תחילתה של דלילות בשיער היא המצב המתאים ביותר – לרוב, כאשר המטופל/ת מתחילים לחוש את הדלילות מול המראה, בחפיפת הראש וכדומה, סביר להניח כי זה השלב המתאים ומומלץ להגיע לייעוץ. 

תזכורת - איך הטיפול עובד?

טיפול ריגנרה לדלילות שיער, עובד על העקרון של הצמחה מחודשת של שיער עבה וחזק יותר, כל זאת בטיפול אחד. בטיפול נלקחות רקמות עור מהמטופלים מהאזור שבין הקרקפת לקו האוזן או העורף, שמאופיין באספקת דם טובה. באזור זה יש תאי אב שמתאפיינים ביכולת יצירה מחדש ושחזור. הרקמות שנלקחו מוכנסות אל קפסולת ריגנרה, שיחד עם חומר מיוחד נטחנות לאלפי מיקרו תאים. לאחר מכן, מוזרקים התאים לקרקפת, אל האזור שמתאפיין בדלילות. אין צורך לחזור על הטיפול.

לאחר כחודש ממועד הטיפול, ניתן יהיה להבחין בשינויים בקרב חלק ניכר מהמטופלים: צפיפות שיער גדולה יותר, התחדשות של זקיקי שיער, שמתאפיינים בכך שהם עבים וחזקים יותר. 

דילוג לתוכן