השתלת שיער בשיטת FUE
יאיר גילוני
יאיר גילוני

מפתיע: בי"ח להשתלת שיער בשיטת FUE בביקורת חיובית על השתלת שיער סינתטי

אחת השאלות המרכזיות בכל הנוגע להשתלת שיער סינתטי, היא "האם ההשתלה בטוחה?". שאלה זו חוזרת על עצמה במנועי החיפוש באנגלית. אחת התוצאות המעניינות שמצאנו היא תוצאה באתר בית החולים "Tecnifue" בטורקיה. רק משמו של בית החולים, ברור כי הוא מבצע השתלות שיער 'קלאסיות' בשיטת FUE (לקיחת זקיקים מאזורים עשירים והשתלתם באזורים דלילים או קירחים).

באתר סקרו בהרחבה את ההשתלה של שיער סינתטי, שקוראת תיגר על FUE, ומיועדת בין היתר לאלו שאינם יכולים לעבור השתלה בשיטה זו. מפתיע שאתר העוסק בהשתלות FUE יכתוב ביקורת על השתלת שיער סינתטי, ובכל זאת, בשורה התחתונה, נכתב באתר "השתלת שיער סינתטי של BioFibre היא בטוחה לחלוטין, וניתן לגשת אליה בראש שקט".

ולביקורת המפרגנת עצמה

בתחילה, סקר האתר מהי השתלת שיער סינתטי – הוסבר במאמר כי השיער הוא בעל אישור CE אירופי, שמסייע במלחמה בהתקרחות בקרב גברים ונשים, שסובלים מנשירה ומדלילות ורוצים ליהנות משיער מלא יותר. כמו כן, הוזכר שבטיפול זה יש גמישות, כי המטופלים יכולים לבחור את מספר השיערות שיושתלו בראשם. ומעל לכל – התוצאה מיידית ולא מצריכה המתנה לצמיחת השיער.

בביקורת נסקרו גם המאפיינים של השיערות המיוצרות על ידי BioFibre – נכתב כי הן גמישות, דקות וחזקות במיוחד, אינן רעילות ותואמות לקרקפת. כמו כן, השיער הסינתטי זמין באורכים שונים ובצבעים ובסגנונות מגוונים. גם בביקורת זו, כפי שאנו מסבירים למטופלים ולמטופלות, נכתב כי יש לבצע טיפול מקדים של השתלת 100 עד 250 שיערות כדי לבדוק את תגובת המטופל/ת. באין תגובה לאחר 3-4 שבועות, ניתן להשתיל את השיערות כמתוכנן.

נגן וידאו

האתר סקר גם סיבוכים וסיכונים פוטנציאליים בטיפול, אך ציין כי הפעולה בטוחה וכי רוב המטופלים מרוצים מהטיפול, כאשר הם עוברים תחת ידיהם של רופאים מנוסים. סיבוכים יכולים להיות זיהום ודחייה של השיער המושתל. לכן, יש צורך בהשתלה של כמות שיער מוגבלת, לבחינת התגובה.

בשורה התחתונה הוזכרו יתרונות השיטה, ובראשן העובדה שאין צורך להמתין לצמיחת השיער, בניגוד ל-FUE ו-FUT, וכי התוצאה מיידית.   

דילוג לתוכן