סימני מתיחה - ניתן לטפל בהם
יאיר גילוני
יאיר גילוני

עבר טיפול בסימני מתיחה ושיתף: "מבחינים בשיפור, ממליץ לעבור את הטיפול"

יש טיפולי אסתטיקה רפואית חדישים, המשתמשים במגוון טכנולוגיות שהולכות ומתפתחות. ועדיין, ישנם טיפולים ותיקים יחסית, שמבוצעים כבר שנים לא מעטות. אחד הטיפולים האלו הוא הטיפול בסימני מתיחה בגוף. אלו סימנים שיכולים להופיע מסיבות שונות – לרוב זה יקרה בשל השמנה מהירה (הריון או השמנת יתר) שלא מאפשרת לעור להימתח בקצב הגדילה. סימני המתיחה נוצרים מקריעה של סיבי הקולגן בעור.

הטיפול בסימני המתיחה מבוצע באמצעות הזרקת פחמן דו-חמצני אל תוך סימני המתיחה. זהו חומר שהגוף שלנו מסלק באמצעות מחזור הדם, אל הריאות ומשם החוצה. העניין הוא שכאשר מגיע דם לאזור הטיפול כדי לסלק את הפחמן הדו חמצני, אותו דם מעשיר את המקום בכלי דם וחומרים חיוניים אחרים כמו חמצן, שבונים רקמת חיבור היכן שישנם סימני מתיחה. רעיון פשוט, אבל כזה שעובד היטב, ועל כך יוכלו להעיד מטופלות ומטופלים רבים שעברו את הטיפול במרכז הרפואי לבריאות העור.

סיפורו של מטופל שעבר את הטיפול

אחד המטופלים הוא ר., בשנות ה-20 לחייו, שנתקל בסימני מתיחה באזור המפשעות, והדבר הפריע לו מבחינה אסתטית. הוא הגיע אל המרכז הרפואי לבריאות העור, וכך הוא מספר: "פגשתי בצוות המדהים והפקידות מקסימות. ד"ר גילוני שוחח איתי בצורה שקופה מאוד, הוא הסביר לי הכל, כולל את האפשרות שהתוצאות לא יספקו מענה מושלם של מאה אחוז בשל מצבם של סימני המתיחה".

ר. עבר סדרה בת 10 טיפולים, שהובילה לשיפור במראה סימני המתיחה, ובחר להמשיך אפילו לעוד מספר טיפולים. "אין ספק, מבחינים בשיפור ולכן המשכתי לעוד מספר טיפולים", הוא מספר. "זה עניין שהפריע לי וחשוב לי לטפל בו. שמח להמליץ על הטיפול הזה ועל ד"ר גילוני". 

דילוג לתוכן