יאיר גילוני
יאיר גילוני

עוד בקיץ הזה אמרו שלום לכתמי השמש!

עונת הקיץ החמה והלוהטת בשיאה, ואי אפשר לחמוק מהשמש החזקה. הוסיפו לכך גלי חום ולחות שעוברת את ה-70%, וקיבלתם מזג אוויר בלתי נסבל. אך איננו מסתגרים בבתים בעקבות החום, וישראלים רבים מבלים בבריכות, בחופי הים ובטיולים, תחת השמש הקופחת. בעקבות אותה חשיפה מרובה לשמש, לעיתים מתפתחים כתמי שמש על גבי הפנים. כתמים אלו נראים כמו כתמים כהים ולרוב עגולים, ובעזרת מספר טיפולים קצרים, ניתן להסיר אותם. 

במהלך הטיפול בכתמי השמש, ד"ר יאיר גילוני נעזר במכשיר ה-Plexr, שהוא המכשיר המתקדם בעולם כיום לטיפולים אסתטיים. המכשיר, יכול להתמודד עם מגוון רחב של כתמי שמש בהירים וכהים, בחלקים שונים בגוף, ועל כן הוא נחשב ליעיל ביותר. לפני תחילת הטיפול, מורחים משחה לאלחוש מקומי, וניתן לראות הבדל מהותי כבר לאחר הטיפול הראשון.

שמירה על התוצאות

לאחר הטיפול, חשוב להקפיד למלא אחר ההוראות, כדי לשמר את התוצאות היפות לאורך זמן. בין היתר, יש למרוח קרם הגנה לפני החשיפה לשמש, ויש להימנע מחשיפה ארוכה מאד לשמש.

לא רק כתמים, גם אלסטיות

ד"ר גילוני אומר, כי "לאחר חשיפה ממושכת לשמש, הגמישות והאלסטיות של העור נפגעת, העור נעשה יבש ומקומט יותר, ועל כן ההמלצה היא להישמר מפני השמש, ולמרוח קרם הגנה. עם ריבוי החשיפות לשמש, יהיה יותר קשה לשחזר את מרקם העור, ועוד לא התחלנו לדבר על הסיכוי לחלות בסרטן העור. אני מבין שהישראלים אוהבים לרבוץ תחת השמש בקיץ, אבל חשוב להקפיד לשמור על הכללים. כתמי השמש המופיעים על הפנים, ניתנים לטיפול ולהסרה, ואין דורשים ניתוח או תקופת החלמה, אך כמובן שמומלץ להישמר מפני השמש"

דילוג לתוכן