הרמת עפעפיים ללא ניתוח
יאיר גילוני
יאיר גילוני

צפו בתוצאות הרמת עפעפיים ללא ניתוח – לאחר טיפול אחד בלבד

עד לפני כמה שנים, כאשר אישה או גבר היו מעוניינים לבחון הרמת עפעפיים, היה ברור להם כי מדובר בניתוח, שהוא פרוצדורה כירורגית לכל דבר. זו הייתה ברירת המחדל. אלא שגם לתחום העפעפיים נכנסה הרפואה האסתטית, ובשנים האחרונות ישנו פתרון נוח במיוחד שבמקרים רבים מייתר או דוחה משמעותית את הניתוח. מדובר בטיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח.

לאחרונה, הגיע אלינו למרכז הרפואי לבריאות העור גבר בשנות ה-60 לחייו שביקש להרים את העפעפיים העליונים בעיניו. ניתן לראות בתמונה שלפניכם כי בעפעפיים העליונים לפני הטיפול, ישנו קפל עור שמסתיר את העיניים. בתמונה שלאחר הטיפול, ניתן לראות את התוצאה המשמעותית – זאת אחרי טיפול אחד בלבד. חשוב לומר כי בדרך כלל נדרשים מספר טיפולים כדי להגיע לתוצאה אידאלית, אך במקרה המדובר, כבר אחרי טיפול בודד נרשם הבדל משמעותי מאוד.

לפני ואחרי - הרמת עפעפיים עליונים

לאור הצלחת הטיפול הראשון, ביקש אותו גבר לבצע טיפול גם בעפעפיים התחתונים, שאת תוצאותיו ניתן לראות ממש כאן בתמונה מטה (וגם כאן מדובר בתוצאה אחרי מספר ימים בלבד מהטיפול היחיד שבוצע):

הרמת עפעפיים תחתונים - לפני ואחרי

זו רק דוגמא (מוצלחת במיוחד) לאפקט של הרמת עפעפיים ללא ניתוח המבוצע במרכז הרפואי לבריאות העור, באמצעות מכשיר ה-Plexr המתקדם, הפועל באנרגיית פלזמה.

דילוג לתוכן