ד"ר יאיר גילוני מסביר על השתלת שיער סינתטי
יאיר גילוני
יאיר גילוני

צפו: למה חשוב לבצע טסט לפני השתלת שיער סינתטי?

ד"ר יאיר גילוני, מנהל המרכז הרפואי לבריאות העור, מסביר בסרטון הבא על השתלת שיער סינתטי. בתחילה, הוא מסביר כי הטיפול מיועד לכל אלו שאינם מעוניינים לבצע גילוח של הראש והשתלת זקיקים מהעורף לחלק הקדמי של הראש. כמו כן, ישנם אנשים שאין להם מאיפה לקחת זקיקים לצורך השתלתם בראש.

נגן וידאו

השיער הסינתטי המושתל הוא של חברת BIOFIBRE הנחשבת לאיכותית מאוד בקטגוריה וכבר מושתלת בהצלחה במרכז הרפואי לבריאות העור בשנים האחרונות. השיער מגיע באורכים שונים ובצבעים שונים, המתאימים לכל אחד ואחת.

לאחר הרדמת אזור הטיפול, יושתלו בתחילה רק 100 שיערות ולא יותר מכך – מעין טסט שנועד לבדוק את הרגישות של המטופלים והמטופלות. ישנם מקרים שבהם המטופלים והמטופלות דוחים את השערה (פצעים, כאבים ונפיחות באזור ההשתלה). במקרים אלו, יש להוציא את השיערות ולא יהיה ניתן להמשיך בטיפול. שימו לב – בטיפול הראשוני אין להשתיל כמות גדולה יותר של שיערות (וכבר נתקלנו במקרים כאלו) – שכן אם המטופל/ת דוחים את השיער, ניתן יהיה לראות זאת גם בכמות קטנה יותר.

בהנחה שהתגובה תקינה, ניתן לבצע השתלה משמעותית יותר, עד 1000 שיערות בכל טיפול. התוצאה כמובן מיידית וטבעית, ולא מאפשרת לזהות מהי שערה טבעית ומהי שערה סינתטית.

דילוג לתוכן