דלילות שיער - ריגנרה הפתרון הטוב ביותר להצמחת שיער
יאיר גילוני
יאיר גילוני

ריגנרה – האופציה הטיפולית הטובה ביותר להצמחת השיער כיום

בתקופה האחרונה, אנו במרכז הרפואי לבריאות העור, עדים ליותר ויותר גברים ונשים המתעניינים בטיפול ריגנרה – ובכלל בפתרונות לשיער דליל ולהתקרחות. אם בעבר, השיח בנושא היה מצומצם ואולי הייתה מעין בושה בנושא, כיום גברים ונשים רבים מדברים על כך בהזדמנויות רבות ואף מתגאים בטיפולים שעברו, אם אלו הובילו לעצירת ההתקרחות ולהצמחת שיער מחודשת.

ספציפית לגבי טיפול ריגנרה, ועל סמך ניסיוננו במרכז הרפואי, אנו יכולים לומר שמדובר כיום באופציה הטובה ביותר להצמחת שיער מתוך כל השיטות הקיימות. למשל, אם נשווה את השיטה הזו ל-PRF, הרי שהפלזמה העשירה בטסיות מכילה פקטורים המסייעים לעצירת הנשירה ופחות להצמחה מחודשת של שיער. דוגמא אחרת היא תרופות שונות, שלרוב לא מספקות פתרון יעיל מספיק לבעיה. 

בואו נחדד את השאלה "למי זה מתאים?"

הטיפול באמצעות ריגנרה הוא בהחלט פריצת דרך בתחום הפתרון לדלילות שיער לגברים ולנשים – אבל חשוב להבין שהוא לא מתאים לכל אחד. אם ננסה לתאר בזהירות את המועמדים המתאימים לטיפול, מדובר בגברים ובנשים הסובלים מדלילות שיער, אבל כאלו שעדיין קיים שיער על ראשם. אם הדילול נרחב מדי, סביר שהטיפול לא יתאים.

בדיוק מהטעם הזה, ישנה חשיבות עליונה לייעוץ הראשוני. בייעוץ תיבחן מידת דלילות השיער ובעקבותיה ההתאמה לטיפול ריגנרה. בכל מקרה, נדגיש בהזדמנות זו כי התוצאה המתקבלת אינדיבידואלית – והדבר הזה מועבר לפציינטים גם בפגישת הייעוץ הראשונית.

מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ במרכז הרפואי לבריאות העור – ד"ר גילוני יבחן את התאמתכם לטיפול ריגנרה – וגם אם לא נמצאתם מתאימים, ייתכן כי יותאם לכם דרכים אחרות שיסייעו בפתרון בעיית דלילות השיער.

דילוג לתוכן