ד"ר גילוני ומכשיר ריגנרה
יאיר גילוני
יאיר גילוני

שאלות ותשובות על ריגנרה: חשוב מאוד לבדוק את מידת ההתאמה לטיפול

לאחרונה סיפרנו לכם על ההבדלים בין השתלת שיער סינתטי לטיפול בשיטת ריגנרה. אם אתם סבורים כי הפתרון לדלילות בשיער שלכם הוא ריגנרה, חשוב שתדעו כי לא כל המטופלים מתאימים. כמו תמיד, אנו שקופים לחלוטין עם מטופלינו ולעיתים אנו נתקלים במרכז הרפואי לבריאות העור בכאלו שחושבים שהם מתאימים לטיפול בשיטת ריגנרה, אך הלכה למעשה הם לא. מה שחשוב בטיפול ריגנרה הוא ליישם אותו על המטופלים המתאימים.

האם אני מתאים לטיפול בשיטת ריגנרה?

לפני שנענה על השאלה, נזכיר קודם כל כי הטיפול קרוי על שם חברת ריגנרה האיטלקית שפיתחה את הטכנולוגיה המתקדמת ובעזרתה אנו מספקים טיפול יעיל להתקרחות אצל גברים ולדילול שיער אצל נשים. במסגרת הטיפול נעשה שימוש ברקמת עור שנלקחת מהמטופל או המטופלת (אל דאגה – זה לא כואב) ומרקמה זו מיוצרים תאים זעירים המוחזרים בהזרקה אל הקרקפת.

אז מי מתאים לטיפול ריגנרה בעצם? בפגישת הייעוץ במרכז הרפואי לבריאות העור אנו מוודאים שהמרווחים בין השיערות לא גדולים מדי ושהשערה עבה מספיק ולא דקה מדי. הטיפול מתאים לדלילות בשיער ולא להשלמת מפרצים, קרחת וכדומה – מצבים אלו לא רלוונטיים לריגנרה.

ממה צריך להיזהר?

בספר ההדרכה לרופאים שהוציא היצרן נכתב במפורש כי יש להקפיד על התאמת הטיפול למטופלים וכך גוברים סיכויי ההצלחה של הטיפול. הבעיה היא שישנם רופאים שבוחרים לבצע טיפול ריגנרה כמעט בכל מחיר, גם באזורים שאינם מיועדים לטיפול, על אף שהם יודעים זאת במפורש.

לכן, חשוב מאוד להגיע לייעוץ במרכז הרפואי לבריאות העור ולבחון את המצב ללא עלות או התחייבות. אנו נבחן את מצב השיער שלכם ונספק תשובה בשקיפות מקסימלית, תוך צילום אזור הקרקפת והסבר מפורט למועמדים.

יש אלטרנטיבות?

כמובן שאם ריגנרה לא רלוונטית, יוצעו אלטרנטיבות. אצלנו ניתן לקיים השתלת שיער סינתטי. אפשרות אחרת, שלא קיימת במרכז הרפואי לבריאות העור, היא ביצוע FUE (המוכרת לציבור כהשתלת שיער בטורקיה).

לסיכום, אנו מפצירים במטופלינו לא להתפתות מהבטחות שווא שבמבט ראשון נראות קורצות אך לאורך זמן לא יובילו לתוצאות הדרושות. בכל מקרה ממליצים לקבל ייעוץ במרכז הרפואי לבריאות העור ואז לקבל את ההחלטה הנכונה בנוגע לשיער שלכם.

דילוג לתוכן