יאיר גילוני
יאיר גילוני

שימוש נוסף וחדשני באנרגיית פלזמה: העלמת קמטוטים מתחת לעיניים

רבות דיברנו וסיפרנו באתר על נפלאות מכשיר הפלקסר, שעובד על אנרגיית פלזמה ובעזרתו ניתן לטפל בקמטי עישון, להסיר קלואידים מהאוזן ולטפל באקנה. למכשיר יש שימוש נוסף, שנחשב ממש לעילוי בעולם הרפואה האסתטית, שכן עד היום לא היה טיפול מספיק טוב לטיפול בבעיה של קמטוטים מתחת לעיניים. מכשיר הפלקסר שוב מוכיח את יעילותו עם תוצאות מדהימות לטיפול זה. 

חידוש בעולם הרפואה האסתטית

אזור העפעפיים העליונים היה ועודנו אזור מטופל מאוד, במיוחד בקרב נשים, אך באזור התחתון והצידי של העין לא נוגעים. עד היום לא נמצאה שיטה יעילה מספיק לטיפול בקמטוטים מתחת לעיניים או בצידיהן. הבעיה היתה שניתוח לא יכול להעלים את אותם קמטים זעירים, וגם הזרקות לא מספקות פתרון טוב משום שהקמטים מאוד שטחיים. בוטוקס לא נחשב לאפשרות שניתן לשקול, ואותו לא מזריקים כלל באזור זה. ניסיון להזריק עשוי להוביל למראה מנופח ולא אסתטי. גם חומצה היאלורונית לא באמת מצליחה לעמוד במבחן התוצאה, שכן היא נעלמת תוך מספר חודשים.

הקמטוטים הללו לא פוסחים על אף אישה, וכל אחת תתחיל להבחין בהם בגיל מסוים. אם כן, מה יעשו כל אותן נשים שרוצות לשמור על מראה פנים צעיר וחלק? 

יתכבדו הנשים וייגשו למרפאתו של ד"ר גילוני, שבעזרת מכשיר ה-PLEXR ואנרגיית הפלזמה יגרום לתוצאות מעולות של העלמת הקמטוטים הקטנים.

תוצאות יפות שמחזיקות שנים

ד"ר יאיר גילוני מסביר על מהלך הטיפול: "מדובר בטיפול אחד עד שלושה, תלוי ברמת הקמטוטים. לאחר שימוש במכשיר הפלקסר, שמשחרר אנרגיית פלזמה, מתקבלת השטחה של הקמטים למצב שמחזיק מעמד תקופה ארוכה. מדובר בכשנתיים עד שלוש שנים לפחות".

חצי שעה בטרם הטיפול מורחים קרם הרדמה מאלחש, מה שהופך את הטיפול לנטול כאב. גם ההחלמה תתרחש תוך ימים מספר מהטיפול, ואת ההוראות המדויקות כיצד להישמר נותן ד"ר גילוני במרפאה. האזור מעט אדמומי בתחילה, וישנה גם המלצה שלא להיחשף לשמש, אך העור חוזר למצבו הטבעי תוך זמן קצר. כל הטיפול, כולל ההמתנה עם קרם האלחוש, לוקח שעה בלבד.

יש לציין שהטיפול המדובר פועל על קמטוטים מתחת לעיניים ולא על שקיות מתחת לעיניים. 

דילוג לתוכן