ד"ר גילוני - פלקסר
יאיר גילוני
יאיר גילוני

סגולות מכשיר הפלקסר להסרת נגעי עור בפנים ובאוזניים

מכשיר הפלקסר (Plexr ) משמש אלטרנטיבה טיפולית לא ניתוחית המסייעת בטיפול בנגעי עור ומעלים אותם. במרכז לבריאות העור משתמשים בהצלחה רבה במכשיר הפלקסר (אנרגיית פלזמה) להסרת קלואידים מהאוזניים, הסרת קסנטלזמות בעפעפיים וכמו כן, מחליף ניתוח בעפעפיים העליונות, הסרת כתמי שמש, קמטים בשפה העליונה ועוד.  

ד"ר גילוני - פלקסר

כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שימוש במכשיר הפלקסר

  • לאחר פגישת ייעוץ ובדיקת התאמה במרפאה שלנו, חוזרים להמשיך את הליך הטיפול.
  • מורחים קרם הרדמה לפני כדי למזער כל אי נוחות. 
  • זמן הטיפול משתנה  בהתאם לאזור הטיפול. 
  • ייתכן שיהיה צורך בטיפול אחד עד שלושה עבור כל אזור במרווחים של חודש ימים.
  • יש לשמור על האזור המטופל נקי, יבש ומוגן מחשיפה לשמש או ממקורות חום ישירים למשך 30 יום לפחות. 
  • באופן חריג, אם יש תופעות לוואי הכוללות זיהום, צלקות או שינויים בפיגמנטציה, זה הכרחי לעקוב אחר עצות טיפול שאנו נותנים לאחר הטיפול כדי למנוע תופעות לוואי אלה.
ד"ר גילוני - פלקסר

למי מתאים הטיפול?

הטיפול יעיל לאנשים עם עודפי עור בעפעפיים העליונים, קווים עדינים ועור פגום. טיפול זה יכול להתבצע על כל סוג עור. הליך זה אינו כולל חיתוך של העור או תפרים ולכן לא נשארים צלקות, כלומר זמן ריפוי מהיר יותר. זוהי אפשרות מצוינת עבור אנשים שאינם מוכנים לניתוח עפעפיים.

מה ייחודי במכשיר?

הפלקסר עושה שימוש בטכנולוגיית פלזמה הידועה מזה עשרות שנים. בעשר שנים האחרונות החלו להשתמש בה בטיפולים האסתטיים. המכשיר רב יכולות. הוא משמש גם באזורי גוף אחרים כגון: קמטים עדינים בפנים או שומות וכתמי שמש בפנים ובידיים. לכוון לקמטים עדינים וגם להסרת שומות קטנות ותאי עור.

במרפאה שלנו משתמשים באנרגיית הפלזמה להסרת קלואידים מהאוזניים, שכידוע קשה להיפטר מהם. 95% חוזרים לאחר טיפול נוסף למעט בטיפול הפלזמה שמגיע ל-50-60 אחוזי הצלחה וזאת לאחר מעקב של חמש שנים במרפאה שלנו. הטיפול מתבצע לאחר זריקת הרדמה של אזור הקלואיד ולאחר מכן הסרתו באמצעות הפלקסר. 

במילים אחרות, העור משתקם במהלך השבועות הקרובים וחוזר עם קולגן ואלסטין צעירים וגמישים יותר. בשלושה חודשים לאחר ההליך, עור המטרה מתוח יותר ובאופן כללי בריא יותר. אפשר להשיג הרמת עפעפיים, הסרת נגעים בעור ועוד. תחשבו על נגעי עור שקשה להסיר אותם ללא צלקות או חיתוך משמעותיים כמו קלואידים. זה באמת כמו שרביט הקסמים שמונע את הצורך בניתוח.

דילוג לתוכן