טיפול בצלקות אקנה - לפני ואחרי
יאיר גילוני
יאיר גילוני

מה הגורמים המשפיעים על תוצאות הטיפול בצלקות אקנה?

יש אנשים שזכורים לאחרים בזכות הצלקת שלהם והצלקת אינה מפריעה להם. אבל כל צלקת עלולה להיחשב כמטרד אסתטי, במיוחד אם היא נמצאת באזור הפנים או אזור מרכזי אחר בגוף. דוגמא טובה לכך היא צלקות אקנה, שכאשר הן מופיעות בפנים, הן מפריעות לרבים.

כיום ניתן להשתמש במכשור מתקדם בטכנולוגיית גלי רדיו לטיפול בצלקות: מדובר במכשיר ENDYMED שפועל בגלי רדיו RF ונחשב לבעל הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם. לרוב מדובר ב-4-5 מפגשים שנדרשים, אחת לחודש, על מנת לטפל בצלקות בצורה טובה. המכשיר מבצע טיפול בצלקות אקנה, אבל לא רק: ניתן לטפל באמצעותו גם בצלקות שנגרמו כתוצאה מאבעבועות רוח ומניתוחים או תאונות. 

תיאום ציפיות

רבים מהמגיעים והמגיעות למרכז הרפואי לבריאות העור, שואלים אותנו מה צפויות להיות התוצאות בטיפול, כלומר למה לצפות, ואם יש גורמים שמסייעים להצלחת הטיפול. אנו מסבירים להם, כי בכל מקרה, צפויה להיראות הטבה במראה הצלקות, אך יש שני פרמטרים, המובילים בדרך כלל לתוצאת טיפול טובה עוד יותר:

  • צלקת טרייה יותר – ככל שהצלקת חדשה או 'טרייה' יותר, כך התוצאות צפויות להיות טובות יותר, שכן החלק העמוק של העור (דרמיס) מפתח בקלות יתר תגובה לחימום שמבוצע באמצעות גלי הרדיו. הדרמיס מגיב בבנייה של חומר רב יותר.
  • גיל המטופל/ת – ככל שהמטופלים צעירים יותר, ככלל, עלינו לצפות לתגובתיות טובה יותר ובעקבותיה לתוצאה טובה יותר. אין הדבר אומר שמבוגרים ומבוגרות המגיעים עם צלקות שונות, לא צפויים לתוצאה טובה, אך בקרב צעירים וצעירות התגובתיות צפויה להיות טובה יותר.
דילוג לתוכן