יאיר גילוני
יאיר גילוני

ריגנרה Rigenera- השתלת שיער יעילה ואפקטיבית – גם לנשים וגם לגברים

כחלק מהשירותים החדשניים המוצעים במרכז הרפואי לבריאות העור, ניתן למצוא טיפולים שונים להשתלות שיער. השיטה שכבר קיימת מספר שנים היא טיפול בהתקרחות בשיטת PRP, ואילו השיטה שהתווספה בשנה האחרונה לקטלוג הטיפולים, היא טיפול בהתקרחות בשיטת ריגנרה האיטלקית. 

בדומה לטיפולי השתלת שיער הנעשים בחו"ל, כמו קפריסין, טורקיה, רומניה ועוד, גם בטיפול בשיטת ריגנרה, אין מדובר בהשתלת שיער סינתטי, אלא מדובר בהזרקת תאי שיער מגוף המטופל עצמו. כמו כן, חשוב לציין כי שיטת ריגנרה מאושרת ע"י ה-FDA האמריקאי, והיא בטוחה לשימוש.

ד"ר יאיר גילוני אומר שהשיטה החדשה, שעשתה עלייה השנה לישראל, מתאימה גם לגברים וגם לנשים, לעומת טיפולים אחרים, המיועדים אך ורק לגברים. "מלבד נשים בעלות שיער דליל, ישנן נשים המתבגרות ומאבדות שיער, מה שפוגם בנפח השיער".

"השיער נראה דליל, דק ומתחילות להיות קרחות בראש, אותן הן מנסות להסתיר בעזרת תסרוקות. כמה מהמטופלות שעברו טיפול להשתלת שיער בשיטת ריגרנה, כתבו לי שהדימוי והביטחון העצמי שלהן עלה בעקבות אותו טיפול".

איך מתבצע הטיפול?

בתחילת הטיפול, הרופא מרדים את האזור האחורי של הקרקפת – בין מרכז הראש לעורף. לאחר שהמקום מורדם, הרופא לוקח מהאזור שלוש דגימות עור קטנות שקוטרן עומד על 2.5 מ”מ. אותן הדגימות, נאספות אל תוך קפסולת ריגנרה, המסובבת וחותכת את הרקמות לעשרות אלפי תאים קטנטנים, שגודלם הוא כ-50 מיקרון. הם מכילים תאים מקדימים (Progenitor cells) המסוגלים להתחדש (Regenerative cells), ובכך לתקן את אותן רקמות פגומות שאינן מצמיחות שיער. אותם תאים מוזרקים בחזרה לקרקפת, עפ"י התכנון המקדים.

מדובר בטיפול אחד בלבד, המאפשר צמיחה מחודשת של שיער עבה וחזק יותר באזור המטופל!

דילוג לתוכן