יאיר גילוני
יאיר גילוני

המיתוס שגורם לנשים רבות לא לדעת שיש פתרון לסימני מתיחה

לידה או הרזיה משמעותית – תהיה הסיבה אשר תהיה – נשים רבות סובלות מסימני מתיחה באזורים שונים בגופן, ומנסות לחפש פתרונות, תוך התייעצות עם רופאים שונים. העניין הוא, שברוב המקרים, גם אותם רופאים איתם הן מתייעצות, לא מודעים לפתרון לבעיית סימני המתיחה.

כך למשל, נשים לאחר לידה שואלות את רופא הנשים או רופא העור שלהן, אם אלו יודעים כיצד יש להתמודד עם סימני המתיחה שנוצרו במהלך ההריון. אלו, משיבים להן לרוב שאין טיפול לסימני המתיחה. בחלק מהמקרים הם מציעים לאותן נשים לברר בנוגע לטיפול בלייזר או לטיפול דרמרולר.

אך באופן כללי ניתן לומר – כי הדעה הרווחת היא שכיום אין טיפול מתאים להעלמת סימני מתיחה. התוצאה בשטח היא שנשים רבות כלל לא מודעות לכך שטיפול באמצעות הזרקת פחמן דו חמצני לאזור סימני המתיחה, הוא הפתרון האידאלי. כאשר אותן נשים מגיעות למרכז הרפואי לבריאות העור, הן נוכחות לדעת כי קיים טיפול יעיל וייעודי לבעיה שממנה הן סובלות.

במרכז הרפואי לבריאות העור ניתן לעבור טיפול בסימני מתיחה – המבוסס על הזרקת פחמן דו חמצני לאזור סימני המתיחה. הפחמן הדו חמצני, אותו הגוף מסלק ממנו, גורם למחזור הדם להגיע לאזור המטופל. כשמגיע דם לאזור סימני המתיחה, הוא מעשיר אותו בחמצן, בכלי דם קטנים ועוד – וכך נוצרת רקמת חיבור. מדובר בסדרה בת מספר טיפולים.

אנו במרכז הרפואי לבריאות העור עובדים בשיטה זו כבר למעלה מ-11 שנה ומזמינים גם אתכן להיווכח שיש פתרון לבעיית סימני המתיחה!

צפו בד"ר גילוני מסביר בראיון לפרופ' קרסו על הטיפול:

דילוג לתוכן