יאיר גילוני
יאיר גילוני

הדרך המהירה להפטר משומן עודף? הכירו את מכשיר CoolSculpting החדשני

בעידן שיופי היא לא מילה גסה והתייחסות הפרט הבודד לגוף כאל מקדש פרטי, כולם רוצים להראות כיום מטופחים והנראות היא כרטיס ביקור לעולם החיצוני. שלא במפתיע, אחד הנושאים המדוברים ביותר בעשור האחרון הוא חיטוב הגוף בעזרת הקפאת שומן. 

ד"ר יאיר גילוני מציג -המכשיר המשוכלל ביותר הקיים כיום בתחום.

המכשור הרפואי בעולם התקדם מאוד בשנים האחרונות ואיתו הגיעה אפשרות חדשה להיפטר משומנים עקשניים שנמצאים בעיקר באזורי הבטן, הישבן, הזרועות והסנטר. במרפאה של ד”ר יאיר גילוני ניתן למצוא את המכשיר המשוכלל ביותר הקיים כיום בתחום – CoolSculpting – שמייעל את המסת השומן והיחידי עם אישור ה FDA שנמצא רק בידי רופאים מוסמכים כמו ד"ר גילוני. כך תוכלו להרגיש בטוחים ושלווים לפני הליך הטיפול.

ע"י המכשיר החדשני, ניתן להיפטר ממצבורי השומן המיותרים בטיפול אחד בלבד(לכל היותר בשניים) ולא בסדרת טיפולים. כל זה נעשה ללא צורך בניתוח פולשני ומאיים. לפני ביצוע טיפול של קריאו ליפוליזיס(המסת שומן בקור), על המטופל להגיע לפגישת יעוץ במרפאת ד"ר יאיר גילוני ולוודא שאכן משקלו ומבנה גופו מאפשרים לו לבצע את המסת שומן בקור. משך הטיפול הוא כשעה אחת לרוב, ותוצאות הטיפול הסופיות מתקבלות כשלושה חודשים מיום הטיפול.

הדוגמנית אורית פוקס בטיפול המסת שומן בקור במרפאה של ד"ר יאיר גילוני.
דילוג לתוכן