עפעפיים - אילוסטרציה
יאיר גילוני
יאיר גילוני

מאוכזבים מהרמת עפעפיים ללא ניתוח שעברתם? אתם צריכים לקרוא את זה

מאז שהתחלנו במרכז הרפואי לבריאות העור, לטפל בבעיית נפילת העפעפיים לפני מספר שנים, אנו מקבלים המון פניות מצד נשים וגברים, שסובלים מן המטרד האסתטי, אשר פוגע בביטחון העצמי שלהם ומפריע להם מאוד. למען האמת, לפחות פעם אחת בכל שבוע, מגיעים אלינו למרכז הרפואי מטופל או מטופלת, שעברו טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח אצל קוסמטיקאיות שונות, אך אינם מרוצים מהתוצאות.

לעתים, הם לא רואים שיפור מספיק ניכר לעין, לעתים הם לא רואים כל שינוי – ומוצאים את עצמם מנסים למצוא פתרון אצל רופא בעל ניסיון בתחום. חשוב לציין בהזדמנות הזו, כי רק לרופאים מותר לטפל באמצעות אנרגיית פלזמה – ולא לקוסמטיקאיות! בכל מקרה, החוכמה בכל הנוגע להרמת עפעפיים ללא ניתוח באמצעות אנרגיית פלזמה, היא בחירת המקרים הנכונים לטיפול וביצוע הטיפול במכשור המתאים. 

למה מטופלים רבים לא רואים שיפור אצל הקוסמטיקאיות?

  • חוסר התאמה לטיפול – ישנה חשיבות עליונה לייעוץ הראשוני של הרופא המטפל. לעתים, העפעפיים נפולים מדי ומדובר במצב שמחייב ניתוח ולא טיפול בפלזמה. ייתכן שלא תואמו ציפיות כמו שצריך והמצב אינו משביע את רצון המטופל/ת ועוד. אגב, בהקשר זה, גם אצלנו במרכז הרפואי לבריאות העור, חלק מהמטופלים והמטופלות מגיעים אלינו עם בעיה קשה למדי שמצריכה ניתוח, אך מתעקשות לא לעבור אותו אלא להסתפק בטיפול. אנו כמובן מתאמים ציפיות ומציינים זאת בתיק של המטופל/ת, עוד בטרם הטיפול.
  • מכשור לא מתאים לפרוצדורה – בהחלט ייתכן כי המכשיר שבו משתמשת קוסמטיקאית מסוימת, לא מתאים לביצוע הרמת עפעפיים ללא ניתוח, מה שגורם למפח הנפש של המטופל/ת. ייתכן כי המכשיר אינו חזק מספיק ולכן לא מביא לאפקט הרצוי.
  • הכשרה וניסיון – לצערנו, לא ניתן לדעת היכן הקוסמטיקאיות עוברות הכשרה, מה גם שאסור להן לעסוק בטיפולים באנרגיית פלזמה. לכן ייתכן שמלבד חוסר ההתאמה לטיפול והמכשור שעלול להיות לא מתאים, גם הטכניקה והניסיון של הקוסמטיקאית עלולים להיות מכשול בהצלחת הטיפול.
לפני ואחרי - הרמת עפעפיים עליונים

המסקנה - טפלו בעפעפיים באמצעות רופא

כמובן, מכל המקרים שאנו רואים במרכז הרפואי, המסקנה הברורה היא לא להתפתות להצעות של הקוסמטיקאיות בכל הקשור לטיפולים באמצעות אנרגיית פלזמה – יש להגיע לייעוץ אצל רופא שזהו תחום העיסוק המרכזי שלו. בדיוק כפי שלא נלך לרופא אף אוזן גרון כדי לעבור טיפול שיניים, כך עלינו לבחור בדמות המתאימה והמוסמכת לביצוע טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח. אנו דוגלים בשקיפות ובזמינות החל מהייעוץ הראשוני וכלה בכל סיטואציה שעולה לאורך הטיפול.

דילוג לתוכן