טיפול ריגנרה - באמצעות מכשיר מתקדם
יאיר גילוני
יאיר גילוני

טיפול ריגנרה: אל תוותרו על ייעוץ מקדים

אי אפשר להתווכח עם עובדות – גברים ישראלים נוטים להקריח. המספרים מדברים על התקרחות בקרב כמחצית מהגברים הישראלים, קצת יותר בהשוואה למדינות אחרות. כאשר גברים מקריחים, המצב יכול להתקבל בדרכים שונות: יהיו כאלו שיקבלו באהבה את הקרחת שלהם, יהיו אחרים שיתביישו ויאבדו מהביטחון העצמי שלהם. יהיו גם כאלו שיחפשו שיטות וטיפולים כדי לעודד צמיחת שיער ולהילחם בהתקרחות שתקפה אותם.

חשוב לציין כי התקרחות ודלילות שיער קיימת גם בקרב נשים, וכאן בדרך כלל, הדבר מתקבל בצורה פחות טובה, שכן אחד מהסימנים המובהקים ביותר לנשיות הוא שיער שופע. בשל בעיית ההתקרחות המאפיינת את ישראל, מחפש חלק מציבור המקריחים פתרונות בדמות תכשירים וטיפולים המסייעים במניעת התקרחות ובהצמחת שיער מחדש.

ישנם טיפולים מגוונים שמאפשרים לקבל פתרונות, בהתאם למצב השיער: השתלת שיער סינתטי, השתלת שיער קלאסית (FUE), טיפולי PRP ועוד. אחד הטיפולים שהולכים וצוברים תאוצה במיוחד בתקופה האחרונה הוא טיפול ריגנרה. אם עד לפני כשנה-שנתיים, הציבור בישראל לא היה מודע לטיפול, כיום ישנה מגמת התעניינות ספציפית בטיפול ריגנרה ואנו עדים לאנשים שכבר לא מחפשים פתרון להתקרחות, אלא נוקבים בשמו של הטיפול ומעוניינים לעבור אותו. 

ריגנרה - לכאן מוכנסים זקיקי השיער
Play Video about ריגנרה - לכאן מוכנסים זקיקי השיער

מתי הטיפול בריגנרה יתאים?

ראשית, חשוב לומר כי טיפול ריגנרה לעידוד צמיחה מחודשת של שיער, רלוונטי הן לגברים והן לנשים. את הטיפול הזה נעדיף לבצע כמוצא אחרון לפני השתלת שיער, לאחר שנוסו טיפולים אחרים שלא הובילו לתוצאה הרצויה. לאחר בחינת המצב על ידי הרופא המטפל, ייערך תיאום ציפיות מקדים שחשוב לבצע.

דגשים בקבלת ההחלטה לעבור טיפול ריגנרה

דילוג לתוכן