גניקומסטיה – העלמת חזה נשי אצל גברים

מהי גניקומסטיה?

גינקומסטיה היא מצב של התפתחות יתר או הגדלה של רקמת השד אצל גברים או בנים. השדיים הופכים גדולים יותר. הם עלולים לגדול בצורה לא אחידה. פירושה בעברית הוא חזה נשי אצל גבר. כלומר, החזה בגוף הגבר מזכיר ודומה לחזה נשי. יש כמה סיבות להופעת החזה הנשי אצל גברים, והפופולריות ביותר הן השמנת יתר או עלייה קיצונית במשקל, שינויים פיזיולוגים והתפתחות מהירה (בדרך כלל אצל בני נוער), שימוש בתרופות או תוספים שונים, וכן מחסור בהורמונים מסוגים שונים.

עם זאת מומחים בתחום הרפואה טוענים שמלבד סיבות אלה, שדיים נשיים אצל גבר עשויים להצביע על צריכת סמים, שתיית אלכוהול, בעיות בכליות או מחלה בכבד. לעיתים רחוקות מדובר על גידול סרטני. עם זאת, לרוב מדובר בבעיה אסתטית ולא בבעיה רפואית חמורה.

באיזה גילאים גניקומסטיה מופיעה?

 גניקומסטיה יכולה לקרות בקרב גברים צעירים שלא מלאו להם 20 שנים, וכן אצל גברים מבוגרים יותר. אין שכבת גיל מסוימת, ועל כן הטיפול מתאים לכל גבר שסובל מבעיה זו. גינקומסטיה מתרחשת לעתים קרובות כאשר נער או נער מתבגר עוברים שינויים הורמונליים של גיל ההתבגרות. אבל זה יכול לקרות גם לתינוקות שזה עתה נולדו ולגברים כשהם מזדקנים.

כמו כן, הרוב המוחלט של הגברים מרגישים מבוכה, בושה וחוסר ביטחון בעקבות מראה החזה, מה שפוגע בתדמית העצמית ובביטחון העצמי. גברים רבים מעדיפים להישאר עם חולצה או חליפת שחייה בים ובבריכה בעקבות אותו חזה נשי, או במהלך קיום יחסי מין.

חזה נשי אצל גברים - יאיר גילוני

האם ניתן להעלים את הגניקומסטיה ללא ניתוח?

בהחלט כן. עד לשנים האחרונות, העלמת או הסרת חזה נשי אצל גברים דרשו ניתוח שכלל תקופת הכנה והחלמה. מכשיר ה-COOLSCULPTING תוצרת חברת Allergan האמריקאית, נמצא אצלנו ב- "מרכז הרפואי לבריאות העור". זהו המכשיר המתקדם ביותר בשוק, והטיפול נעשה בפועל בשיטה הדומה להמסת שומן בקור, ולו למעלה מ-90% הצלחה.

האם תוספי מזון או כדורים מיוחדים יכולים להעלים את הגניקומסטיה?

עד לרגע זה, לא קיימים כדורים, תרופות ו/או תכשירים מיוחדים המעלימים את השדיים המוגדלים אצל גברים. מדובר גם במיתוסים וגם בשרלטנות, והיעילות של אותם תרופות ותוספים שואפת לאפס. מכיוון שרק טיפולים במרפאות מקצועיות, עם ציוד טכנולוגי מתקדם יכולים להעלים את הגניקומסטיה.

מה כולל התהליך להעלמת חזה נשי אצל גברים?

לפני שמגיעים לטיפול להעלמת גניקומסטיה, ישנם מספר שלבים שצריכים לעבור בדרך, כדי למנוע ביצוע טיפולים שלא לצורך.

ד"ר גילוני מפנה את המטופל לביצוע אולטרסאונד בצירוף מסמכים רפואיים ומפורטים עם בקשה לבדוק את רקמות השדיים. במידה והאולטרסאונד מראה שבתוך החזה ישנן רקמות שד, הטיפול בגניקומסטיה לא יעזור ולא יהיה יעיל.

במידה וישנו ריכוז של רקמות שומן, הטיפול בגניקומסטיה יעיל ביותר. בכך, ד"ר גילוני מעניק ייעוץ אמיתי ונכון, ומדגיש כי אם מדובר על רקמות שומן, הרי שהטיפול במכשיר ה-COOLSCULPTING יעיל ותורם רבות להעלמות של השדיים. 

אז לאחר קביעת תור לטיפול בגניקומסטיה, המטופל מגיע לטיפול במכשיר ה-COOLSCULPTING המפורסם. אותו טיפול להמסת השומן מפרק את מצבורי השומן בשדיים, והוא אינו פולשני או חודרני.

בדומה לשאר חלקי הגוף, גם המסת השומן באזור החזה נעשית תוך שימוש בטמפרטורה של מינוס 11 מעלות ובדרך כלל מדובר בטיפול אחד. 

חזה נשי - יאיר גילוני

מתי רואים תוצאות?

התוצאה מתקבלת לאחר 3 חודשים, שזהו הזמן שנדרש לגוף לסלק את השומן, שהפך לנוזלי באמצעות מערכת הדם אל דרכי השתן ומשם החוצה. ניתן לראות לאחר זמן זה ירידה של עד 5 ס"מ בהיקף החזה, והירידה נראית בצורה ברורה לעין. לקבלת ייעוץ מקדים ללא התחייבות חייגו 03-5223092/8 או מלאו פרטים:

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן