הרמת גבות ללא ניתוח באמצעות חוטים

סימני הגיל הם דבר בלתי נמנע: עם הגיל שעולה, כך גם הסיכוי להיתקל בעוד קמט, במראה עור נפול יותר ובחוסר ברק. הדבר נובע מתהליכים שמתרחשים בגוף, כמו למשל הפסקה של ייצור קולגן באופן טבעי. אחד מסימני הגיל, שלרוב מתרחש בקרב בני ובנות 50 ויותר, הוא צניחת עפעפיים ו/או נפילה מסוימת של הגבות. במקרה זה, ולאחר ייעוץ מתאים, נדרשת הרמת גבות ללא ניתוח באמצעות חוטים.

בתהליך שתיארנו מעלה, העור מסביב לעין נעשה רפוי ודק יותר עם השנים, מה שמוביל למראה עייף. אבל האם מדובר בטיפול עפעפיים שיש לבצע? ייתכן שכן, אבל לא תמיד. לעתים, ישנה צניחת גבות כלפי מטה, ובמצב זה, הגבות 'נשענות' על העפעפיים וכך ישנה אשליה של עודפי עור.

לעתים, נשים המגיעות לייעוץ בנושא במרכז הרפואי לבריאות העור, הן בעלות מבנה שקוע יחסית, של ארובת העין. במקרה שכזה, כאשר מרימים את קצה הגבה באמצעות האצבע, היא מורמת ונמתחת. כשעושים את זה, גם העפעף נמתח מעלה ונוצר אפקט מתיחה. לכן, לא תמיד ניתוח עפעפיים או טיפול להרמת עפעפיים יהווה פתרון. הרמת גבות בחוטים, ללא ניתוח, היא הטיפול הנדרש.

הרמת גבות ללא ניתוח

האם לא כדאי לבצע הרמת גבות בבוטוקס?

חומר הבוטוקס הנפוץ מיועד לשתק שרירים מסוימים בפנים, בעיקר את שרירי המצח, כדי שאלו לא יובילו לקמטי הבעה בכל תגובה טבעית של הפנים. ניתן לשפר במעט את המראה באמצעות הזרקת בוטוקס, אבל הרמת גבות לא ממש מושגת באמצעות בוטוקס. גם אם הפתרון משביע רצון, התוצאה תישמר במשך חודשים בודדים בלבד ולא תביא לאפקט מתמשך.

איך מבוצע הטיפול?

תחילה מבוצעת הרדמה מקומית. מבצעים דקירה בתוך קו השיער, המהווה גישה לחוט שבאמצעותו נעשית המתיחה. את החוט מחדירים עד לאזור הגבה וכך נוצר אפקט מתיחה. החוטים שבהם אנו עושים שימוש במרכז הרפואי לבריאות העור, הם חוטי APTOS הנחשבים לאיכותיים ביותר. חוטים אלו מכילים חומצה היאלורונית ומספקים גם מתיחה וגם מילוי שמביא למראה רענן וזוהר יותר. יובהר, כי לפני הטיפול יש להגיע לייעוץ מקדים.

למי מתאים הטיפול?

בדרך כלל נשים הן קהל היעד העיקרי, אך כמובן שגם גברים יכולים לעבור את הטיפול. במקרים רבים, אם תעמדו מול המראה, תמתחו את הגבה כלפי מעלה ותבחינו באפקט מתיחה של העפעף, ייתכן מאוד שהרמת גבות ללא ניתוח מתאימה לכן/ם. 

האם יש תופעות לוואי?

בדרך כלל, לאחר הטיפול לא צפויים להופיע שטפי דם. מדובר בפרוצדורה קצרה למדי הנחשבת לבטוחה, ומקנה תוצאות מיידיות.

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן