השתלת שיער בשיטת PRF

תופעת נשירת השיער והתקרחות הופכת עם הזמן לתופעה נפוצה בקרב גברים ונשים, לא רק בגילים מבוגרים אלא גם לצעירים ולצעירות בשנות ה-20 וה-30, הסובלים משיער דליל, נשירה או קרחות. עם הזמן, הומצאו מגוון שיטות שונות להשתלת שיער או עיבוי השיער הקיים, אך כיום ד”ר יאיר גילוני גאה להציג את הטיפול החדשני והמתקדם להשתלת שיער בשיטת PRF.

Platelet Rich Plasma, או בשמה המקוצר PRP, היא פזלמה שעשירה בטסיות דם. בשיטה זו, הרופא המטפל לוקח דוגמיות דם שנשאבו מראשו של המטופל, ומכניס אותן לצנטריפוגה המפרידה בין מרכיבי הדם. הצנטריפוגה יוצרת את ההפרדה בין כדוריות הדם האדומות לבין הפלזמה העשירה והנקייה, המועשרת בטסיות. לאחר מכן, הפלזמה מוזרקת לראשו של המטופל. טיפול זה פופולרי ומוכר בארץ ובעולם, אך הוא אינו חף מחסרונות – בעיקר התפרקות מהירה של הפלזמה בעקבות חומר נוגד קרישה שנמצא במבחנות ומונע את קרישת הדם.

שיטת ה-PRF

אז מה שונה בשיטה החדשה? בהשתלת שיער בשיטת PRF (או IPRF), מדובר על אותה מתודה בהתחלה – לקיחת דם מהמטופל והכנסתו למערבל מיוחד שמפריד את הרכיבים בדם. עם זאת, ה-PRF אין במבחנות חומר נוגד קרישה, ולכן מרכיבי פלזמה עשירה יותר בגורמי צמיחה. כשאנחנו מזריקים את הפלזמה לקרקפת, זמן השהייה שלה/ טיפול בהתקרחות הוא הרבה יותר ארוך היות ונוגדי הקרישה לא קיימים, ואז החומר נמצא יותר זמן בקרקפת. בהמשך לכך, ישנה איטיות בקצב הפריקה של הפלזמה שמוזרקת לדם, ויש שחרור איטי של פקטורי הגדילה בפלזמה.

השתלת שיער PRF - כמו בטורקיה!

תהליך הפקת ה-PRF הוא טבעי לגמרי, ללא הכנסת תוספים שונים, וגם המבחנות והציוד הרפואי שונה ב-PRF. לפי מחקרים אחרונים בשטח, נמצא שה-IPRF משפיע יותר טוב מ-PRP. בנוסף, כמות טסיות הדם ב-PRF גדולה פי 10 מהכמות הנורמלית בדם, ולכן לאור זאת הסיכוי להצלחת הטיפול גדול יותר.

יתרון לא פחות חשוב הוא מחיר הטיפול. מחיר טיפול PRF זול יותר מטיפול PRP סטנדרטי, ועל כן הוא מומלץ ומתאים לקהל יותר רחב.

צרו קשר עם המרפאה בטלפון 03-5223092 או השאירו פרטים מטה

דילוג לתוכן